mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

HD 4670 Installera Hjälp - datorn inte känner igen kortet finns

Reply

Thread Tools
Old 23 maj 2009, 06:44
New Member Group

Default HD 4670 Installera Hjälp - datorn inte känner igen kortet finns

Hej

Ok, låt mig börja detta med att säga jag har ingen aning om vad fan jag gör så någon hjälp måste ges som om ni tar upp en idiot:)

Jag installerade ett hd 4670 i min dator igår efter min andra grafikkort dött på mig.

Jag har laddat ner drivrutinen för detta kommer från tre olika platser och varje Temne ingenting hjälper.

Det kommer att säga att installationen är färdig, men datorn inte känner igen kortet finns. Programmet är inte hittas under programfiler när den har installerats. Och datorn är fortfarande visar andra kortet är installerat även om jag har tagit bort programmet.

Osäker på vad du kanske behöver känna till för att hjälpa mig, men låt mig veta och jag kommer göra mitt bästa för att ge dig den informationen.

tack !!!!!!!!!!
Old 23 maj 2009, 06:55
Givargruppen

Default HD 4670 Installera Hjälp - datorn inte känner igen kortet finns

Gå till Kontrollpanelen -> System -> Enhetshanteraren, efter det som står under Bildskärmskort.

Dessutom kommer det inte att "program" än förare som kommer att vara tillgänglig under Kontrollpanelen.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "

Mitt System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Moderkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (s):
PNY 8800GTS 320MB
Ljudkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hårddisk (s):
80GB + 500GB
Optisk enhet (er):
2x SATA
Mål / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Kylning:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nätverk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.