![]() |
|
| |||
| |||
| Er mit grafikkort (nVidia 8300 GS) i stand til at spille HD indhold? TIA, Ollie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De fik et link til specs?
| |||
| |||
| DVI understøtter HD, men det gør ikke nødvendigvis betyder, at hvad jeg se på min skærm vil blive High definition, selv om det spiller en HD-indhold. |
|
| |||
| |||
| Ja det ville være i stand til at spille high definition video og sådan. Max opløsning på kortet noget lignende 1920x1200 så den vil afspille videoen. Ikke meget godt for gaming selv. Er ikke 8300GS en af disse "dell eksklusive" dem? |
|
| |||
| |||
| Ja, det er Dell eksklusive dermed den manglende specs tilgængeligt via Google |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke spillet med min PC, Thats hvorfor jeg valgte en lav spec en, så fik jeg bekymret, da jeg bruge min PC det meste til mediernes redigering og visning .. Og snart Jeg får en HDDVD / DVD / CD / Blu-Ray-drev .. så jeg ønsker at få kvalitet ud af det. Så tak for din hjælp: D Ollie. |
|
| |||
| |||
| Ja godt du bør kunne se HD-indhold bøde. Video redigering, især HD-indhold er et meget ressource sultne aktivitet skønt. Skærmkortet er ikke det største afgørende faktor her selv. Ting som destruktionsanstalter HD Video bruge masser af CPU og RAM forbrug så huske på, det kan godt være langsom, når du redigerer disse. |
|
| |||
| |||
| Mere CPU er næste på min liste, faktisk ... da du kan se fra min SIG jeg kun har 1 GB, men jeg køre Vista .. som er runable men jeg dumt ignoreret rådgivning, 2GB ville være bedst, og besluttede, at "1GB mindstekrav til at køre Vista" betød, at det ville være dejligt .. Oh well sine ikke alt for dårligt .. RAMs permanent omkring 85% ... men begge processorer synes at holde sig omkring 25% hver .. medmindre jeg mange komplicerede ting på en gang .. eller noget holder op med at svare .. |
|
| |||
| |||
| Deres minimumsplacering er altid en smule kort, men hvis du ønsker at opgradere RAM er formentlig den enkleste opgradering til din pc, kan du gøre .... og den billigste. Kender du hastigheden på din RAM, hvis ikke køre CPUZ og finde ud af hastigheden, og derefter kan du hente en anden Gigabyte fra omkring 20 £. Alt hvad du skal gøre er whack det i sprækken og Thats det. Vil du sandsynligvis se en betydelig forskel med en anden Gig. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Behov Notesbog for Om 60GB Musikkonservatorium og i stand til at håndtere Pro Tools $ 400ish | elephantapede | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 1 august 2009 16:26 |
| Nvidia Kontrolpanel hader Nvidia Card?? | CodeFreakC | Grafikkort & Monitors | 0 | 25 november 2008 01:42 |
| Fortæl mig om, hvorvidt denne laptop er i stand til mine behov | andrewmitchell123 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 12th Dec 2007 04:21 |
| ATI mod Nvidia | alex | Grafikkort & Monitors | 1 | 10 august 2007 12:34 |
| Ny HP Pavilion a6040n - Er det PCI Capable? | WantaVanta | Grafikkort & Monitors | 1 | 30 juni 2007 23:04 |
| Thread Tools | |
| |