![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Is mijn grafische kaart (nVidia 8300 GS), geschikt voor het afspelen van HD-content?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Heb je een link voor de specs?
|
|||
|
|||
|
DVI ondersteunt HD, maar dat doesnt noodzakelijkerwijs betekent dat wat ik op mijn scherm zal worden High Definition, zelfs indien hij speelt de HD-content.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja het zou kunnen afspelen van high definition video en dergelijke. De max resolutie van de kaart iets van 1920x1200 zodat het spelen van de video.
Niet veel goed voor games wel. Is niet de 8300GS een van die "dell exclusieve" zijn? |
|
|
|||
|
|||
|
Ja, het is Dell exclusieve, vandaar het gebrek aan specificaties beschikbaar via google
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik niet speel met mijn pc, dat is waarom ik gekozen voor een lage spec een, dan kreeg ik ongerust als ik gebruik mijn PC voornamelijk voor de media te bewerken en bekijken .. En binnenkort Ik krijg een HDDVD / DVD / CD / Blu-Ray Drive .. dus ik wil graag de kwaliteit van te maken.
Dus bedankt voor je hulp: D Ollie. |
|
|
|||
|
|||
|
Ja en je moet kunnen om HD-inhoud geldboete.
Videobewerking, vooral HD-inhoud is een zeer resource hongerige activiteit wel. De videokaart is niet de grootste beslissende factor hier wel. Dingen zoals rendering HD Video gebruikt veel CPU en RAM gebruik zo beseffen zij misschien wel traag bij het bewerken ervan. |
|
|
|||
|
|||
|
Meer CPU volgende op mijn lijst eigenlijk ... zoals u kunt zien uit mijn sig ik heb maar 1 GB, maar ik Vista draaien .. die runable maar ik dom genegeerd advies dat 2GB beste zou zijn en besloot dat "1GB minimum te lopen Vista" betekende dat dat zou geweldig zijn ..
Oh well its not too bad .. RAMs permanent ongeveer 85% ... maar beide processoren lijken stok ongeveer 25% elk .. tenzij ik veel ingewikkelde dingen in een keer .. of iets reageert .. |
|
|
|||
|
|||
|
Hun minima zijn altijd een beetje kort, maar als je wilt upgraden RAM is waarschijnlijk de meest eenvoudige upgrade naar uw PC kunt u doen .... en het goedkoopst is.
Weet u de snelheid van uw RAM, indien niet in strijd CPUZ en ontdek de snelheid, en dan kun je kiezen een ander Gigabyte van ongeveer £ 20. Alles wat u hoeft te doen is slaan ze in de sleuf en thats dat. Je bent waarschijnlijk zien dat er een significant verschil met een ander Gig. |