![]() |
|
| |||
| |||
| hej, Jeg var oprindeligt at gå for at få et 9800GT, men så så jeg HD4830, og jeg har læst et par anmeldelser og sammenligninger på to kort, men jeg er stadig på et tab på som at gå til. mens 4830 er forude på nogle områder 9800GT er forude i andre. kortene inden AU $ 8 af hinanden. hvilken som helst hjælp ville være virkelig værdsat. tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I 4830 slår 9800GT med en tire jern, helt ærligt. Det er en meget bedre kort, jeg ville være villig til at satse noget benchmarks du fundet er stærkt overclocked 9800GTs. Der vil være en tung prisfaldet på 4850s og 4870s temmelig hurtigt dog så du kan vente og se, hvis du ikke kan få 4850.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kender du hvis prisnedsættelserne vil nå Australien? og i så fald vil prisen på de 4850 falde til $ 125 US eller mindre? kommer til at tænke på det blev med oc'd 9800GTs (700mhz kerne jeg tror) |
|
| |||
| |||
| Det formodes at være $ 130 US, rabatter normalt pop det til $ 40 eller så under hvad MSRP er.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Ja de er både rimeligt expenisve, afhænger af, hvad kinda budget du er på. |
|
| |||
| |||
| få ATi, jeg har en HD 4850, og jeg elsker det. ikke sige, at ATi er bedre, jeg ligesom at række kortet |
|
| |||
| |||
| Lige nu, ATI's postkort er mere bang for din sorteper. Få ATI. PS; en overclocked 4670 vil tage på et 9800GT, så yeah, den 4830 vil give endefuld det. |
|
| |||
| |||
| ive besluttet at få ATI. men jeg har et sidste spørgsmål. Har jeg ret i at tænke den eneste forskel mellem 4850 og 4870 er det centrale og hukommelse ure. og hvis mine antagelser er korrekte, kan en 4850 være overclocked lige en 4870 ydeevne? |
|
| |||
| |||
| I 4870 bruger GDDR5 og 4850 bruger GDDR3. Så uanset hvad, i 4870 vil blive hurtigere på samme hastigheder. |
|
| |||
| |||
| Okay, sidste spørgsmål. er 4.850 værd AU $ 50 mere end de 4830? eller skal jeg gemme penge og overclock de 4830? |