![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hei, Olin alun perin menossa saada 9800GT, mutta sitten näin, että HD4830, ja olen lukenut muutamia arviot ja vertailut on kaksi korttia, mutta olen edelleen tappiolla, joista valita. kun taas 4830 on edessä joillakin alueilla 9800GT on edellä muita. kortit ovat AU $ 8 toisistaan. apua olisi todella tervetullutta. kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The 4830 voittaa 9800GT kanssa renkaan rauta aivan rehellisesti. Se on paljon parempi kortti, olin valmis panostaa kaikki vertailuarvot löysit ovat voimakkaasti Kokonaispistemäärä 9800GTs. Ei tule olemaan kovan hinnan lasku on 4850s ja 4870s melko pian vaikka niin voit odottaa ja katsoa, jos sitä ei voi saada 4850.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| sinä tiedät, jos hinta palat päästä Australiassa? ja jos niin hinta on 4850 pudota 125 dollaria Yhdysvalloissa tai vähemmän? kun tarkemmin ajattelen, että arviot olivat oc'd 9800GTs (700mhz ydin mielestäni) |
|
| |||
| |||
| Sen on tarkoitus olla 130 dollaria Yhdysvalloissa, hyvitykset yleensä pop sen 40 dollaria tai niin nojalla mitä MSRP on.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Niin ne ovat molemmat kohtuullisen expenisve, riippuu siitä, mitä kinda talousarvion olet. |
|
| |||
| |||
| saada ATI, minulla on hd 4850 ja i love it. ei sanota, että ATI on parempi, i just like that sarjan kortti |
|
| |||
| |||
| Juuri nyt, ATI: n kortit ovat bang for your buck. Hanki ATI. PS; yksi Kokonaispistemäärä 4670 tulee omaksua 9800GT, niin joo, että 4830 tulee piiskaa sitä. |
|
| |||
| |||
| ive päättänyt saada ATI. mutta minulla on yksi kysymys. Olenko oikeassa ajattelun ainoa ero 4850 ja 4870 on keskeinen ja muistin kelloja. ja jos oletukset ovat oikein voisi 4850 olla Kokonaispistemäärä yhtäläisiin yksi 4870: n suorituskykyä? |
|
| |||
| |||
| The 4870 käyttää GDDR5 ja 4850 käyttää GDDR3. Joten mitä tahansa, että 4870 on nopeampi samaan tahtiin. |
|
| |||
| |||
| okei, viimeinen kysymys. on 4850 arvoinen AU $ 50 enemmän kuin 4830? tai minun pitäisi säästää rahaa ja overclock on 4830? |