![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, im at komme tæt på at købe dele til min nye bygge. im få et 4850, og jeg tænkte, hvis producenten af bestyrelsen spørgsmål, mærker im se på er: Sapphire, Palit og Gainward. kortene er alle inden $ 7 af hinanden. ja, gør fabrikanten bestemme relability, overclocking potentiale etc???? im øjeblikket hælder i retning af safir, da det har en dual slot køler i stedet for henvisningen en. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kig på specs, visse ting kan være anderledes, nogle måske allerede fabrik overclocked. Så er der ting som bygge kvalitet og pålidelighed, nogle kan have en satsning fan end andre. Osv.
| |||
| |||
| alle de specs ar5e identiske, bortset fra køligere om safir, der er større og jeg går ud fra bedre. Jeg regerede palit kortet ud for den liste, synes mange mennesker har haft problemer med dem. |
|
| |||
| |||
| Sapphire har gjort ATi kort til evigheder. Jeg vil nok gå for dem. Jo bedre fan synes også en god grund til at gøre det. |
|
| |||
| |||
| Glad nogen stillede dette spørgsmål årsag Jeg tænkte på om mig selv. |
|
| |||
| |||
| Jeg endte med at gå til en safir med dual-slot køler mindre varme:) |
|
| |||
| |||
| Thanks for the tip Fyre! Jeg har den NVIDIA GeForce 8500GT lige nu, men jeg tror, jeg vil se på de Saphire nu! ![]() er 4830 model nydelig anstændigt? Jeg ved ikke, om jeg kan komme med til midlerne fra 4850 eller ej. Jeg er en halv vågen Jeg troede vi talte om i 4830 Lol! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 4830 er et glimrende kort, kan du overclock den til nærmeste 4850 hastigheder også.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg tror, jeg vil give 4830 en gå når midler tillader det. grund til at have glaukom, hver bit detaljer sikker hjælper. Jeg er glad for jeg var i stand til at få denne 24 "skærm |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows DVD Maker og Movie Maker vil ikke fungere. | Garigoun | Windows-operativsystemer | 0 | 9 oktober 2009 11:26 |
| Ingen Display Efter installation af nyt videokort (PowerCooler HD4850) | shuabert | Grafikkort & Monitors | 6 | 22 august 2009 11:49 |
| Streaming Hjælp på Palit HD4850 | patchbear | Grafikkort & Monitors | 4 | 20. maj 2009 00:07 |
| What's the Matter med Min IE? | guidotty2009 | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 8. maj 2009 13:06 |
| Brænding af DVD'er - Betyder det noget, hvis jeg køber DVD-R eller DVD + R | Problem | General Software Chat | 8 | 22 marts 2009 09:21 |
| Thread Tools | |
| |