![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all, im steeds dicht bij de aankoop van de onderdelen voor mijn nieuwe bouwen. im getting a 4850, en ik vroeg me af of de fabrikant van de raad aangelegenheden, de merken im kijken zijn: Sapphire, Palit en Gainward. de kaarten zijn allemaal op $ 7 van elkaar. ja, is de fabrikant bepalen relability, overklokken potentiële etc?? im momenteel leunend tegen het saffier omdat het een dual-slot koeler in plaats van de referentie is. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Neem een kijkje op de specs, bepaalde dingen kan verschillend zijn, sommigen al fabriek overclocked. Dan zijn er zaken als kwaliteit en betrouwbaarheid, sommigen hebben een weddenschap fan dan anderen. Enz.
| |||
| |||
| alle specs ar5e identiek met uitzondering van de koeler op de saffier, die is groter en ik neem aan dat beter. i oordeelde de palit kaart uit de lijst, lijkt een hoop mensen hebben problemen met hen. |
|
| |||
| |||
| Sapphire zijn het maken van ATI-kaarten voor yonks. Ik zou waarschijnlijk gaan voor hen. De betere ventilator lijkt ook een goede reden om dat te doen. |
|
| |||
| |||
| Blij dat iemand gevraagd die vraag omdat ik vroeg me af over mezelf. |
|
| |||
| |||
| Uiteindelijk heb ik ga voor een saffier met de dual-slot koeler minder warmte:) |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de tips jongens! Ik heb de Nvidia Geforce 8500GT nu maar, ik denk dat ik zal kijken naar de Saphire nu! ![]() is het 4830 model pretty waardig? Ik weet niet of ik kan komen met de middelen voor de 4850 of niet. Ik ben half wakker Ik dacht dat we aan het praten waren over de 4.830 Lol! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 4830 is een uitstekende kaart, kunt u overklokken naar de buurt van 4850 snelheden ook.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik denk dat ik zal geven de 4830 een keer wanneer de middelen toelaten. te wijten aan onder Glaucoom, elke bit van gedetailleerdheid zeker helpt. Ik ben blij dat ik in staat was om deze 24 "monitor |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows DVD Maker en Windows Movie Maker werkt niet. | Garigoun | Windows besturingssystemen | 0 | 9 oktober 2009 11:26 |
| No Display na het installeren van nieuwe videokaart (PowerCooler HD4850) | shuabert | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 22 augustus 2009 11:49 |
| Streaming Hulp op Palit HD4850 | patchbear | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 20 mei 2009 00:07 |
| Wat is er aan de hand met mijn IE? | guidotty2009 | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 8 mei 2009 13:06 |
| Branden van dvd's - Maakt het uit als ik koop een DVD-R of DVD + R | Glitch | Algemene programmatuurnoot Chat | 8 | 22 mrt 2009 09:21 |
| Thread Tools | |
| |