![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, im komme nær kjøpe deler til min nye bygge. im får 4850, og jeg lurte på om produsenten av styret saker, det merker im ser på er: Sapphire, Palit og Gainward. kortene er alle innen $ 7 av hverandre. så gjør produsenten bestemmer relability, overclocking potensielle etc?? im tiden skjev mot safir som det har en dobbel slot kjøler stedet for referansen en. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ta en titt på spesifikasjoner, enkelte ting kan være forskjellige, noen kan allerede være fabrikk overclocked. Deretter er det ting som bygge kvalitet og pålitelighet, noen har kanskje en innsats fan enn andre. Osv.
| |||
| |||
| alle spesifikasjoner ar5e identisk bortsett fra for kulere på safir, som er større og jeg antar bedre. Jeg styrte den palit kortet av listen, synes mange mennesker har hatt problemer med dem. |
|
| |||
| |||
| Sapphire har vært å lage ATI-kort for yonks. Jeg vil trolig gå for dem. Jo bedre fan synes en god grunn til å gjøre det. |
|
| |||
| |||
| Glad noen spurt det spørsmålet fordi jeg lurte på om det selv. |
|
| |||
| |||
| Jeg endte opp med å gå for en safir med dual slot kjøler mindre varme:) |
|
| |||
| |||
| Takk for tips gutter! Jeg har Nvidia Geforce 8500GT akkurat nå, men jeg tror jeg skal se på Saphire nå! ![]() er 4830-modellen ganske anstendig? Jeg vet ikke om jeg kan komme opp med midlene for 4850 eller ikke. Jeg er en halv våken Jeg trodde vi snakket om 4830 Lol! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 4830 er et utmerket kort, kan du overclock det til nær 4850 hastigheter også.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg tror jeg vil gi 4830 en gå når midlene tillater. grunn til å ha Glaucoma hver bit av detalj at hjelper. Jeg er glad jeg var i stand til å få denne 24 "skjerm |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows DVD Maker og Movie Maker ikke vil fungere. | Garigoun | Windows-operativsystemer | 0 | 9 oktober 2009 11:26 |
| Ingen visning Etter Installere nytt skjermkort (PowerCooler HD4850) | shuabert | Kabinetter & Skjermer | 6 | 22 august 2009 11:49 |
| Streaming Hjelp på Palit HD4850 | patchbear | Kabinetter & Skjermer | 4 | 20 mai 2009 00:07 |
| Hva er i veien med min IE? | guidotty2009 | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 8 mai 2009 13:06 |
| Brenning av DVDer - Har det noe å si hvis jeg kjøper DVD-R eller DVD + R | Svikt | General Software Chat | 8 | 22 mars 2009 09:21 |
| Thread Tools | |
| |