![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej alla,
im närmar att köpa delar till min nya bygga. im få en 4850, och jag undrar om tillverkaren av styrelsen frågor, varumärken im titta på är: Sapphire, Palit och Gainward. korten ligger inom $ 7 av varandra. så är fallet, är tillverkaren bestämma relability, överklockning potential etc.???? im närvarande lutar mot safir som det har en dual slot kylare i stället för hänvisningen en. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ta en titt på specs, vissa saker kan vara olika, en del kan redan vara fabriksfartyg overclocked. Sedan finns det saker som att skapa kvalitet och tillförlitlighet, vissa kan ha en satsning fläkt än andra. Etc
|
|||
|
|||
|
alla specs ar5e identiska förutom kylaren på safir som är större och jag antar bättre.
Jag styrde palit kort från listan, verkar många människor har haft problem med dem. |
|
|
|||
|
|||
|
Sapphire har gjort ATi kort för yonks. Jag skulle nog gå för dem. Ju bättre fläkten verkar också vara en god anledning att göra det.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kul att någon begärt att fråga för jag undrar om det själv.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag slutade att gå till en safir med dual slot kylare
mindre värme:) |
|
|
|||
|
|||
|
Tack för tipsen grabbar! Jag har Nvidia Geforce 8500GT just nu, men jag tror att jag kommer att titta på saphire nu!
![]() är 4830-modellen ganska anständigt? Jag vet inte om jag kan komma med de medel som för 4850 eller inte. Jag är halv vaken Jag trodde vi talade om 4830 Lol! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
4830 är ett utmärkt kortet kan du överklockning det till nära 4850 hastigheter också.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag tror att jag kommer att ge 4830 en gå när medel tillåter. på grund av med Glaukom, precis i detalj säker hjälper. Jag är glad att jag kunde få den här 24 "monitor
|