![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig købt en telematikredskaber QC6003 med ombord med ombord Intel GMA X4500HD G43/G45 udtrykke chipset. Computeren tårn har en HDMI udgang, men når sætte det ind på min Toshiba tv, jeg får ikke noget billede på fjernsynet. Jeg har set gennem de skærmindstillinger, men jeg kan ikke se nogen måde at gøre det muligt for HDMI, og jeg er helt tabt på hvad de skal gøre. Enhver hjælp vil være værdsat |
|
| |||
| |||
| Jeg tihnk du er nødt til at sætte en ekstern skærm form føreren kontrolpanelet. se, om der er en mulighed for at sætte en anden skærm. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| MSI P43 Neo-F Chipset & CPU Compatibility Problem! | Xeon | CPU, bundkort og RAM | 3 | 6 oktober 2009 06:05 |
| Problem at forbinde PC til TV med HDMI | sagheer | Grafikkort & Monitors | 1 | 10. jun 2009 04:58 |
| Intel Express Installer - Programmet blev ikke initialiseret succes-(E04412) | TheDihDah | General Software Chat | 0 | 5. jun 2009 08:52 |
| RAID 5 Inddrivelse - Intel ICH10R Chipset | jeffdgr8 | Drives & flytbare medier | 2 | 11 marts 2009 15:26 |
| Best Intel Chipset? | Hybr! D | CPU, bundkort og RAM | 2 | 23 oktober 2008 14:08 |
| Thread Tools | |
| |