![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain ostanut yksi advent QC6003 kanssa laivalla kanssa laivalla Intel GMA X4500HD G43/G45 Express piirisarja. Tietokone torni on HDMI-lähtö, mutta kun tapittamalla se minun Toshiba televisio saan ei kuvaa televisiossa. Olen käynyt läpi koko näytön asetuksia, mutta en näe mitään keinoa, jonka avulla HDMI, ja olen menettänyt täysin siitä, mitä pitäisi tehdä. Kaikki apu olisi hyvä |
|
| |||
| |||
| i tihnk olet jotta ulkoiseen näyttöön muodossa kuljettajan ohjauspaneelista. katso, jos on olemassa vaihtoehto, jotta toinen näyttö. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| MSI P43 Neo-F-piirisarja ja suoritin yhteensopivuus ongelma! | Xeon | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 6 lokakuu 2009 06:05 |
| Ongelman, joka liittyy tietokoneesta televisioon käyttämällä HDMI | sagheer | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 10th Jun 2009 04:58 |
| Intel Express Installer - Sovelluksen alustus epäonnistui onnistuneesti-(E04412) | TheDihDah | General Software Chat | 0 | 5th Jun 2009 08:52 |
| RAID 5 Recovery - Intel ICH10R Chipset | jeffdgr8 | Drives & Removable Media | 2 | 11. Maaliskuu 2009 15:26 |
| Best Intel Chipset? | Hybr! D | CPUs, Emolevyt & RAM | 2 | 23. lokakuu 2008 14:08 |
| Thread Tools | |
| |