![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg er ny her, og jeg er ikke sikker på, hvis jeg selv gøre dette i det rigtige sted. Anyway, jeg har en XPS M1210 med Windows XP. Mit skærmkort er et NVIDIA GeForce Go 7400. Jeg har for nylig købt en LCD Samsung 42 "LN40A530P1f og en VGA akkords så jeg kunne bruge fjernsynet som 2. monitor. Jeg har gjort det før med min gamle pc monitor og alt gik fint. Når jeg får alt det, der er oprettet og skifte mit TV's kilde til PC der ikke er noget, der bare sort skærm. Min afbryderknappen blinker, og det ser ud som den finder kilden, men det bliver sort. Jeg har forsøgt at gøre det enkelt mening duel mening og klon, men intet ændret den sorte skærmen. Anybody have nogen idéer, hvad jeg kan gøre for at rette dette? Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heterogent opdateringshastighed satser / resolutioner? Har du sikret de har disse indstillinger konfigureres uafhængigt i nVidia kontrolpanelet?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, check opløsning og opdateringshastighed, og betyder det HDTV arbejde, når sluttet til noget andet (som en normal TV, og / eller en anden computer)? Hvis det ikke er det mest sandsynligt en defekt TV, men hvis den gør det, der er noget galt med computeren.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 32 "HDTV som overvåger rådgivning. | deldrice | Grafikkort & Monitors | 5 | 31 december 2008 00:53 |
| HDTV på PC | ARMIGO | Grafikkort & Monitors | 6 | 14 juni 2008 02:48 |
| Min skærm bliver sort | playagain | Grafikkort & Monitors | 5 | 18 november 2007 12:59 |
| Min skærm er gået sort og hvidt! | Sendron | Grafikkort & Monitors | 5 | 2 oktober 2007 09:09 |
| Desktop med HDTV hjælpe | Beginner04 | Multimedia & Codecs | 3 | 31 august 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |