![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, olen uusi täällä, ja en ole varma, jos olen edes tekevät tämän oikealla paikalla. Joka tapauksessa minulla on XPS M1210 Windows XP: ssä. Oma näyttösovitin on NVIDIA GeForce Go 7400. Olen hiljattain ostanut LCD Samsung 42 "LN40A530P1f ja VGA sointu niin voisin käyttää TV on 2. seurata. Olen tehnyt tätä ennen minun vanhan tietokoneen näyttönä ja kaikki meni hienosti. Kun saan kaiken ylös ja vaihtaa TV: n lähde PC ei ole mitään siellä, vain musta ruutu. Oma virtapainikkeen vilkkuu ja näyttää siltä, että se toteaa, että lähde, mutta se pysyy mustana. Olen yrittänyt tehdä sen yhdessä näkymässä, duel tarkastella ja klooni, mutta mikään ei muuttunut musta näytöllä. Anybody on ideoita, mitä voin vahvistaa tämän? Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heterogeeninen virkistystaajuuden hinnat / päätöslauselmat? Oletko tehnyt varma, että he ovat näitä asetuksia määritetty itsenäisesti NVIDIA ohjauspaneeliin?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, tarkista päätöslauselman ja virkistystaajuutta, eikä HDTV toimi, kun kytketty jotain muuta (kuten normaali TV ja / tai toiseen tietokoneeseen)? Jos se ei sitä todennäköisesti viallinen TV, mutta jos se on jotain vikaa tietokoneeseen.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 32 "HDTV kuin seurata neuvoja. | deldrice | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 31. Joulukuu 2008 00:53 |
| HDTV PC | ARMIGO | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 14th Jun 2008 02:48 |
| Oma seurata muuttuu mustaksi | playagain | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 18. marraskuu 2007 12:59 |
| Oma valvoja on mennyt musta ja valkoinen! | Sendron | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 2nd Lokakuu 2007 09:09 |
| Desktop HDTV auttaa | Beginner04 | Multimedia & Codecs | 3 | 31. Aug 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |