![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik ben nieuw hier en ik ben niet zeker of ik ook doen dit op de juiste plek. Anyway, ik heb een XPS M1210 met Windows XP. Mijn videokaart is een NVIDIA GeForce Go 7400. Ik kocht onlangs een LCD Samsung 42 "LN40A530P1f en een VGA-snaar dus ik kon gebruiken de televisie als 2e monitor. Ik heb dit gedaan voordat met mijn oude pc-monitor en alles ging goed. Als ik alles opgezet en mijn televisie-bron op pc is er niets, alleen zwart scherm. Mijn macht knop knippert en het lijkt erop dat zij de bron, maar het blijft zwart. Ik heb geprobeerd om het interne mening duel bekijken en kloon, maar niets veranderd de zwarte scherm. Iemand enig idee wat ik kan doen om dit oplossen? Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heterogeen vernieuwingsfrequenties / resoluties? Hebt u ervoor dat zij over deze instellingen geconfigureerd zelfstandig in het nVidia control panel?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, kijk resolutie en refresh rate, en heeft het HDTV werken wanneer aangesloten op iets anders (als een normale tv en / of een andere computer)? Als dit niet het meest waarschijnlijk een defecte tv, maar als dat zo is, is er iets mis met de computer.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 32 "HDTV als monitor advies. | deldrice | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 31 dec 2008 00:53 |
| HDTV op de PC | ARMIGO | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 14 jun 2008 02:48 |
| Mijn monitor draait op zwart | playagain | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 18 nov 2007 12:59 |
| Mijn monitor is gegaan zwart en wit! | Sendron | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 2nd Oct 2007 09:09 |
| Desktop met HDTV helpen | Beginner04 | Multimedia & Codecs | 3 | 31 aug 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |