![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg er ny her, og jeg er ikke sikker på om jeg selv gjør dette på riktig sted. Uansett, jeg har en XPS M1210 med Windows XP. Min Skjermkortet er et NVIDIA GeForce Go 7400. Jeg har nylig kjøpt en LCD Samsung 42 "LN40A530P1f og en VGA akkord så jeg kunne bruke TV som en 2dre overvåke. Jeg har gjort dette før med min gamle PC-skjerm og alt gikk bra. Når jeg får alt satt opp og bytte TV kilde til PC er det ingenting der, bare svart skjerm. Mine strømknappen blinker og det ser ut som den finner kilden, men det forblir svart. Jeg har prøvd å gjøre det enkelt visning, duell, og klone, men ingenting forandret svart skjermen. Noen som har noen ideer hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heterogene oppdateringsfrekvenser / vedtak? Har du gjort at de har disse innstillingene er konfigurert uavhengig i nVidia kontrollpanelet?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det stemmer, kontrollere oppløsning og oppdateringsfrekvensen, og støtter HDTV når koblet til noe annet (som en vanlig TV, og / eller en annen datamaskin)? Hvis ikke er det mest sannsynlig en feil på TV, men hvis den gjør det, det er noe galt med datamaskinen.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 32 "HDTV som overvåker råd. | deldrice | Kabinetter & Skjermer | 5 | 31 desember 2008 00:53 |
| HDTV på PC | ARMIGO | Kabinetter & Skjermer | 6 | 14 juni 2008 02:48 |
| Min skjermen slås til svart | playagain | Kabinetter & Skjermer | 5 | 18 nov 2007 12:59 |
| Skjermen min har gått i svart og hvitt! | Sendron | Kabinetter & Skjermer | 5 | 2 oktober 2007 09:09 |
| Desktop med HDTV hjelp | Beginner04 | Multimedia & Kodeker | 3 | 31 august 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |