![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jag är ny här och jag är inte säker på om jag ens gör detta på rätt plats. Hursomhelst, jag har en XPS M1210 med Windows XP. Mitt grafikkort är ett NVIDIA GeForce Go 7400. Jag har nyligen köpt en LCD Samsung 42 "LN40A530P1f och en VGA-ackord så jag skulle kunna använda TV: n som en 2:a monitor. Jag har gjort det förut med min gamla PC övervaka och allt gick bra. När får jag allt ställa upp och byta min TV-källa till PC finns det ingenting där, bara svart skärm. Mitt strömbrytaren blinkar och det ser ut som den finner källan, men det förblir svart. Jag har försökt att göra det enda mening duell visa och klon, men inget förändrat svart skärmen. Någon har några idéer vad jag kan göra för att åtgärda detta? Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heterogena Uppdatera priser / resolutioner? Har du såg att de har dessa inställningar konfigureras oberoende i nVidia-kontrollpanelen?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, kontrollera upplösning och uppdateringsfrekvens och tänker HDTV fungerar när ansluten till något annat (som en normal TV, och / eller en annan dator)? Om det inte är det mest sannolikt ett fel på TV, men om den gör det, det är något fel med datorn.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| 32 "HDTV övervaka råd. | deldrice | Grafikkort & Skärmar | 5 | 31 december 2008 00:53 |
| HDTV på PC | ARMIGO | Grafikkort & Skärmar | 6 | 14 juni 2008 02:48 |
| Min bildskärm blir svart | playagain | Grafikkort & Skärmar | 5 | 18 november 2007 12:59 |
| Min bildskärm har gått svartvitt! | Sendron | Grafikkort & Skärmar | 5 | 2 oktober 2007 09:09 |
| Desktop med HDTV hjälp | Beginner04 | Multimedia & Codecs | 3 | 31 august 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |