mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

HDTV på PC

Reply

Thread Tools
Old 18 December 2007, 06:45
Medlem Gruppen

Default HDTV på PC

Hej alle,

Jeg fik en 26Inch Samsung HDTV på mit værelse.
Og jeg har også en pc Ya sin ganske pragt på min plads. Luksus overalt. Lol gonna være alvorligt nu.

Problemet er, Ive aldrig tilsluttet mit TV på min pc. Og im helt desperated becose min ven holder praler, at han har 2x22 "tommer FTF-skærmene, og jeg ønsker at gøre ham jaloux.

Så kan nogen fortælle mig, hvilken slags ledninger kabler og lort jeg har brug for at tilslutte et fjernsyn til pc'en. Jeg har allerede forsøgt at forbinde TV til computeren med et DVI / VGA-stik. TV fik et VGA-stik og 8800GTS grafikkort et DVI-stik. Så jeg var nødt til at indstille tv med fjernbetjeningen. Jeg gjorde alt, som jeg readed i manualen. Men jeg coudnt vælge PC i TV Setup mens muligheden var til rådighed. Det var ikke lige fremhævet som betyder, at jeg coudnt vælge det.

Så i øjeblikket Der er ingen PC på mit TV. Forhåbentlig du kan hjælpe mig til at få det fungerer. Se ya'll
Old 18 December 2007, 11:59
Bandlyst Gruppen

Default HDTV på PC

Så im guessing at dit tv ved, hvornår der foreligger oplysninger, vil dets VGA-stikket. I så fald computeren skal køre, og sørg for, at skærmkortet på computeren er korrekt indstillet til at sende signalet til tv'et. Så prøv igen vælge pc på tv-setup.
Old 18 December 2007, 12:54
Medlem Gruppen

Default HDTV på PC

Citat:
sørg for, at skærmkortet på computeren er korrekt indstillet til at sende signalet til tv'et.
Hvordan gør jeg det. I guess im mangler denne del. Endvidere alle kabler er installeret korrekt.
Old 23 December 2007, 11:15
Medlem Gruppen

Default HDTV på PC

bump,

Hvis nogen kan besvare mit spørgsmål. Im glad for at høre det.
Old 23 December 2007, 13:47
Donor-Gruppen

Default HDTV på PC

dont vil underminere mods men holde sproget rent

Mit system: Cewy's spekulerer macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Bundkort:
asus p5q deluxe
RAM Hukommelse:
4 gig ocz 1066mhz SLI
Grafikkort (r):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk drev (r):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Sag / PSU:
Lian-li armoursuite PC-P60
Køling:
tuniq tårn
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porte
Monitor (s):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 25 December 2007, 03:44
Medlem Gruppen

Default HDTV på PC

ye im sorry om. Jeg formoder sin becose Jeg har skrevet til hurtigt. Af den måde, jeg har ikke opdaget nogen regler eller retningslinjer, som fortalte mig om at skrive i relevante sprog. Giver det virkelig nødt til at være, at formel?

Endvidere må ingen handling til nogen. Men jeg har stadig mit TV / PC spørgsmål. Kan nogen fortælle mig om, hvordan man kan koble tv'et til det? fordi im vil blive en smule desperat på det tidspunkt. Jeg håber, I vil høre fra dig igen, se ya.
Old 14. juni 2008, 02:48
Medlem Gruppen

Default HDTV på PC

De kunne altid gå ud og købe et HDTV kortet.

lol Jeg ved sin gerne 6 måneder siden den sidste kommentar, men troede, at jeg måtte prøve at hjælpe
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problemer Tilslutning HTPC til HDTV via HDMI akumen Grafikkort & Monitors 0 27. maj 2009 14:27
32 "HDTV som overvåger rådgivning. deldrice Grafikkort & Monitors 5 31 december 2008 00:53
HDTV vil sorte når det bruges som 2. Monitor SurferOWaves Grafikkort & Monitors 2 9. nov 2008 06:25
Med hensyn til HDTV og Moniter hook ups skosobucki Grafikkort & Monitors 2 23 december 2007 22:14
Desktop med HDTV hjælpe Beginner04 Multimedia & Codecs 3 31 august 2007 10:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.