![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg fik en 26Inch Samsung HDTV på mit værelse. Og jeg har også en pc Ya sin ganske pragt på min plads. Luksus overalt. Lol gonna være alvorligt nu.Problemet er, Ive aldrig tilsluttet mit TV på min pc. Og im helt desperated becose min ven holder praler, at han har 2x22 "tommer FTF-skærmene, og jeg ønsker at gøre ham jaloux. Så kan nogen fortælle mig, hvilken slags ledninger kabler og lort jeg har brug for at tilslutte et fjernsyn til pc'en. Jeg har allerede forsøgt at forbinde TV til computeren med et DVI / VGA-stik. TV fik et VGA-stik og 8800GTS grafikkort et DVI-stik. Så jeg var nødt til at indstille tv med fjernbetjeningen. Jeg gjorde alt, som jeg readed i manualen. Men jeg coudnt vælge PC i TV Setup mens muligheden var til rådighed. Det var ikke lige fremhævet som betyder, at jeg coudnt vælge det. Så i øjeblikket Der er ingen PC på mit TV. Forhåbentlig du kan hjælpe mig til at få det fungerer. Se ya'll |
|
| |||
| |||
| Så im guessing at dit tv ved, hvornår der foreligger oplysninger, vil dets VGA-stikket. I så fald computeren skal køre, og sørg for, at skærmkortet på computeren er korrekt indstillet til at sende signalet til tv'et. Så prøv igen vælge pc på tv-setup. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| bump, Hvis nogen kan besvare mit spørgsmål. Im glad for at høre det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont vil underminere mods men holde sproget rent
| |||
| |||
| ye im sorry om. Jeg formoder sin becose Jeg har skrevet til hurtigt. Af den måde, jeg har ikke opdaget nogen regler eller retningslinjer, som fortalte mig om at skrive i relevante sprog. Giver det virkelig nødt til at være, at formel? Endvidere må ingen handling til nogen. Men jeg har stadig mit TV / PC spørgsmål. Kan nogen fortælle mig om, hvordan man kan koble tv'et til det? fordi im vil blive en smule desperat på det tidspunkt. Jeg håber, I vil høre fra dig igen, se ya. |
|
| |||
| |||
| De kunne altid gå ud og købe et HDTV kortet. lol Jeg ved sin gerne 6 måneder siden den sidste kommentar, men troede, at jeg måtte prøve at hjælpe |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer Tilslutning HTPC til HDTV via HDMI | akumen | Grafikkort & Monitors | 0 | 27. maj 2009 14:27 |
| 32 "HDTV som overvåger rådgivning. | deldrice | Grafikkort & Monitors | 5 | 31 december 2008 00:53 |
| HDTV vil sorte når det bruges som 2. Monitor | SurferOWaves | Grafikkort & Monitors | 2 | 9. nov 2008 06:25 |
| Med hensyn til HDTV og Moniter hook ups | skosobucki | Grafikkort & Monitors | 2 | 23 december 2007 22:14 |
| Desktop med HDTV hjælpe | Beginner04 | Multimedia & Codecs | 3 | 31 august 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |