vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

HDTV PC

Reply

Thread Tools
Old 18 joulukuu 2007, 06:45
Jäsen

Hi all,

Sain 26Inch Samsung HDTV omassa huoneessa.
Ja minun on myös pc Ya sen melko loistokkuutta minun luonani. Luxury kaikkialla. Lol tulee vakavasti nyt.

Ongelmana on, Ive koskaan kytketty TV minun pc. Ja im aivan desperated becose ystäväni pitää kehuskelevan, että hän on 2x22 "tuumista FTF näyttöjä ja haluan tehdä hänelle kateellinen.

Joten kukaan voi kertoa, millaisia johtoja kaapeleita ja paska Minun täytyy liittää TV: n tietokoneeseen. Olen jo yrittänyt liittää TV: n tietokone, jossa on DVI / VGA-liitin. TV sai VGA-liittimeen ja 8800GTS näytönohjain DVI-liittimeen. Sitten oli setup televisioon kauko-ohjaimella. Tein kaiken mitä readed vuonna käyttöohjeet. Mutta minä coudnt valitse PC TV asennusohjelma kun vaihtoehto oli saatavilla. Se wasn't juuri esiin, mikä tarkoittaa I coudnt valitse se.

Joten tällä hetkellä ei ole PC minun TV. Toivottavasti te ihmiset voivat auttaa minua saamaan sen toimimaan. Katso ya'll
Old 18 joulukuu 2007, 11:59
Banned ryhmän

Joten im vierasta että TV tietää, kun on tietoa meneillään sen vga pistorasiaan. Tällöin tietokone on käynnissä, ja varmista, että näytönohjain tietokoneessasi on asetettu oikein lähettää signaalin televisioon. Sitten uudelleen valitsemalla PC, TV-asetukset.
Old 18 joulukuu 2007, 12:54
Jäsen

Quote:
Varmista, että näytönohjain tietokoneessasi on asetettu oikein lähettää signaalin televisioon.
Miten tämä onnistuu. Luulen im puuttuu tätä osaa. Lisäksi kaikki kaapelit on asennettu oikein.
Old 23 joulukuu 2007, 11:15
Jäsen

kolahtaa,

Jos joku osaa vastata kysymykseeni. Im ilo kuulla sen.
Old 23 joulukuu 2007, 13:47
Rahoittajien ryhmän

dont halua heikentää mods mutta pitää kieli puhtaan

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Old 25 joulukuu 2007, 03:44
Jäsen

te im pahoillani siitä. Oletan sen becose Olen kirjoittanut nopeasti. Muuten, I havent laikullinen mitään sääntöä tai suuntaviivoja, jotka kertoivat minulle kirjoittamalla kielellä. Onko se todella on, että muodollinen?

Lisäksi ei ole rikos kenellekään. Mutta minulla on edelleen oma tv / kpl kysymys. Voiko kukaan kertoa minulle, miten voit liittää tv siihen? koska im tulee hieman epätoivoinen tällä hetkellä. Toivottavasti saat kuulla sinusta taas, Nähdään.
Old 14 kesäkuu 2008, 02:48
Jäsen

voit aina mennä ja ostaa HDTV-kortin.

lol Tiedän sen kuin 6 kuukautta sen jälkeen, kun viimeinen kommentti, mutta mielestäni kannattaa yrittää ja auttaa
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.