![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all, Sain 26Inch Samsung HDTV omassa huoneessa. Ja minun on myös pc Ya sen melko loistokkuutta minun luonani. Luxury kaikkialla. Lol tulee vakavasti nyt.Ongelmana on, Ive koskaan kytketty TV minun pc. Ja im aivan desperated becose ystäväni pitää kehuskelevan, että hän on 2x22 "tuumista FTF näyttöjä ja haluan tehdä hänelle kateellinen. Joten kukaan voi kertoa, millaisia johtoja kaapeleita ja paska Minun täytyy liittää TV: n tietokoneeseen. Olen jo yrittänyt liittää TV: n tietokone, jossa on DVI / VGA-liitin. TV sai VGA-liittimeen ja 8800GTS näytönohjain DVI-liittimeen. Sitten oli setup televisioon kauko-ohjaimella. Tein kaiken mitä readed vuonna käyttöohjeet. Mutta minä coudnt valitse PC TV asennusohjelma kun vaihtoehto oli saatavilla. Se wasn't juuri esiin, mikä tarkoittaa I coudnt valitse se. Joten tällä hetkellä ei ole PC minun TV. Toivottavasti te ihmiset voivat auttaa minua saamaan sen toimimaan. Katso ya'll |
|
| |||
| |||
| Joten im vierasta että TV tietää, kun on tietoa meneillään sen vga pistorasiaan. Tällöin tietokone on käynnissä, ja varmista, että näytönohjain tietokoneessasi on asetettu oikein lähettää signaalin televisioon. Sitten uudelleen valitsemalla PC, TV-asetukset. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| kolahtaa, Jos joku osaa vastata kysymykseeni. Im ilo kuulla sen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont halua heikentää mods mutta pitää kieli puhtaan
| |||
| |||
| te im pahoillani siitä. Oletan sen becose Olen kirjoittanut nopeasti. Muuten, I havent laikullinen mitään sääntöä tai suuntaviivoja, jotka kertoivat minulle kirjoittamalla kielellä. Onko se todella on, että muodollinen? Lisäksi ei ole rikos kenellekään. Mutta minulla on edelleen oma tv / kpl kysymys. Voiko kukaan kertoa minulle, miten voit liittää tv siihen? koska im tulee hieman epätoivoinen tällä hetkellä. Toivottavasti saat kuulla sinusta taas, Nähdään. |
|
| |||
| |||
| voit aina mennä ja ostaa HDTV-kortin. lol Tiedän sen kuin 6 kuukautta sen jälkeen, kun viimeinen kommentti, mutta mielestäni kannattaa yrittää ja auttaa |