![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all, Ik heb een 26Inch Samsung HDTV op mijn kamer. En ik heb ook een pc Ya zijn nogal een pracht op mijn plaats. Luxe overal. Lol ga serieus nu.Het probleem is, Ive nooit mijn TV aangesloten op mijn PC. En im heel desperated becose mijn vriend houdt trots dat hij 2x22 "inch schermen FTF en ik wil hem jaloers. Dus kan iemand mij vertellen wat voor soort kabels en draden shit ik nodig voor het aansluiten van de TV naar de PC. Ik heb al geprobeerd de aansluiting van de tv op de computer met een DVI / VGA-aansluiting. De tv heeft een VGA-aansluiting en de 8800GTS videokaart een DVI-aansluiting. Dan had ik voor het instellen van de tv met de afstandsbediening. Ik deed alles wat ik readed in de handleiding. Maar ik coudnt selecteer PC in het tv-installatie, terwijl de optie beschikbaar was. Het wasnt alleen gewezen op wat betekent dat ik coudnt selecteren. Dus Momenteel Er is geen PC op mijn TV. Hopelijk kunnen jullie me helpen om het werkend. Zie ya'll |
|
| |||
| |||
| Dus im raden dat uw TV weet wanneer er informatie naar de VGA-aansluiting. In dat geval moet uw computer draaien en ervoor zorgen dat de videokaart op de computer juist is ingesteld te verzenden signaal naar de TV. Opnieuw de selectie van PC op de TV setup. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| buil, Als iemand mijn vraag kan beantwoorden. Im blij te horen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont willen ondermijnen de mods maar de taal schoon
| |||
| |||
| gij im sorry about that. Ik veronderstel dat haar becose Ik typte te snel. By the way, ik havent gevlekte elke regel of richtsnoeren die vertelde me over te typen in de juiste taal. Is het echt te worden dat de formele? Overigens is er geen strafbaar feit naar iedereen. Maar ik heb nog steeds mijn tv / pc probleem. Kan niemand mij vertellen over het aansluiten van de TV naar het? omdat im going to be a bit wanhopig op dit moment. Ik hoop dat ik van u horen weer ziens. |
|
| |||
| |||
| U kunt altijd gaan kopen en een HDTV-kaart. lol ik ken haar als 6 maanden na de laatste opmerking, maar dacht dat ik zou kunnen proberen te helpen |