![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei alle,
Jeg fikk en 26Inch Samsung HDTV på rommet mitt. Og jeg har også en PC Ya sin ganske prakt på min plass. Luksus overalt. Lol blir alvorlig nå.Problemet er, Ive aldri koblet TVen til PCen. Og im ganske desperated becose vennen min holder rose at han har 2x22 "tommers FTF skjermer og jeg vil gjøre ham sjalu. Så kan noen fortelle meg hva slags ledninger kabler og dritt jeg trenger å koble TV til PCen. Jeg har prøvd å koble TV til datamaskinen med en DVI / VGA-kontakten. TVen har en VGA-kontakten og 8800GTS Videocard DVI socket. Da måtte jeg oppsettet for tv med fjernkontroll. Jeg gjorde alt som jeg readed i håndboken. Men jeg coudnt velge PC i TV Setup mens alternativet var tilgjengelig. Det var ikke akkurat markert som betyr at jeg coudnt velge det. Så tiden Det er ingen PC på TVen. Vi håper du kan hjelpe meg å få det fungerer. Se ya'll |
|
|
|||
|
|||
|
Så im gjetter at TV vet når det er informasjon som går til VGA-kontakten. I så fall må datamaskinen kjøre og sørg for at skjermkortet på datamaskinen er riktig satt opp skal sende signalet til TVen. Og deretter prøve å velge PC på TV-oppsettet.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
|
|
|||
|
|||
|
Bump,
Hvis noen kan svare på spørsmålet mitt. Im glad for å høre det. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
dont vil undergrave Modifikasjon men holde språket rent
|
|||
|
|||
|
ye im beklager. Jeg antar det becose Jeg skrev til rask. For øvrig, jeg har ikke sett noen regel eller retningslinjer som fortalte meg om å skrive i aktuelle språket. Betyr det egentlig å være det formelle?
Videre ingen lovbrudd til noen. Men jeg har fortsatt min tv / pc problemet. Kan noen fortelle meg om hvordan du kobler TV til det? fordi im kommer til å bli litt desperat for øyeblikket. Jeg håper jeg får høre fra deg igjen, See ya. |
|
|
|||
|
|||
|
Du kan alltid gå ut og kjøpe en HDTV-kortet.
lol jeg vet hva som 6 måneder siden sist kommentar, men tenkte jeg kunne forsøke å hjelpe |