![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Jag fick en 26Inch Samsung HDTV på mitt rum. Och jag har också en st Ya sin ganska prakt på mitt rum. Lyx överallt. Lol bli allvarligt nu.Problemet är, Ive aldrig ansluten min TV till min pc. Och IM ganska desperated becose min vän håller skryter om att han har 2x22 "tum FTF skärmar, och jag vill göra honom svartsjuk. Kan någon berätta för mig vilken typ av kablar kablar och grejer jag behöver för att ansluta tv till datorn. Jag har redan försökt att ansluta tv till datorn med en DVI / VGA-anslutning. TV har en VGA-uttaget och 8800GTS grafikkort en DVI uttaget. Då jag var tvungen att programmera tv med fjärrkontrollen. Jag gjorde allt som jag readed i manualen. Men jag coudnt väljer en PC med TV-installation medan det alternativet fanns. Det var inte bara markerat som innebär att jag coudnt välja det. För närvarande finns ingen dator på min TV. Hoppas ni kan hjälpa mig att få det att fungera. Se ya'll |
|
| |||
| |||
| Så im gissa att din TV vet när det finns information att dess vga uttaget. I så fall måste datorn vara igång och se till att videokortet på datorn är korrekt att skicka signal till TV. Då igen välja PC på TV-inställning. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| bump, Om någon kan svara på min fråga. Im glad att höra det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dont vill underminera mods men hålla språket rent
| |||
| |||
| ye im ledsen för det. Jag antar att det becose Jag skrev att snabbt. Föresten, jag har icke upptäckt några regler eller riktlinjer, som berättade för mig om att skriva på lämpligt språk. Är det verkligen måste vara så formellt? Dessutom är inget brott till någon. Men jag har fortfarande min TV / st frågan. Kan någon berätta om hur du kan ansluta TV till den? eftersom im bli lite desperat just nu. Jag hoppas att jag får höra från dig igen, Vi ses. |
|
| |||
| |||
| du kan alltid gå ut och köpa en HDTV-kort. lol Jag vet sin vilja 6 månader sedan den senaste kommentaren, men trodde att jag skulle försöka hjälpa |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med att ansluta HTPC till HDTV via HDMI | akumen | Grafikkort & Skärmar | 0 | 27 maj 2009 14:27 |
| 32 "HDTV övervaka råd. | deldrice | Grafikkort & Skärmar | 5 | 31 december 2008 00:53 |
| HDTV kommer svart när den används som 2:a Monitor | SurferOWaves | Grafikkort & Skärmar | 2 | 9 november 2008 06:25 |
| När det gäller HDTV och Moniter krok ups | skosobucki | Grafikkort & Skärmar | 2 | 23 december 2007 22:14 |
| Desktop med HDTV hjälp | Beginner04 | Multimedia & Codecs | 3 | 31 august 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |