![]() |
|
| |||
| |||
| Hey alle nylig købte jeg en X1650 ATi 512MB Radeon kortet Ok første problem, jeg havde med installationen var chauffører og en sort skærm, fastsættes det, så jeg havde et problem, at min Powersupply af 200Watts var for små til det, så jeg opdateret til en 350 Watt PSU hvoraf 90% rabat websteder sagt bør mere end nok Nu er mit problem er endnu værre, ive kun haft kortet for en dag og perfomance er blevet mere end usædvanlig, dens været stor, men tidligere i dag at spille counter strike 1.6 og kampvåben computeren genstartet sig selv efter 20 minutters spil, det har aldrig der skete før og begyndte først i dag, en dag efter jeg fik kortet, så im antagelse kortene defekt, men jeg har brug for nogle beroligende før jeg går veksle den til et andet kort det sker hele tiden nu, reboot, reboot, reboot |
|
| |||
| |||
| Er du få en bluescreen når den genstarter, men det viser kun, for omkring et halvt sekund, hvis så gå til systemets egenskaber, avanceret, system-og genopretningsproces indstillinger, og fjern markeringen i "automatisk genstart 'og derefter på OK. derefter spille Counterstrike, indtil systemet går ned, og efter et billede af bluescreen eller bare fejlkoder. hvis der ikke er nogen bluescreen sin probally en elektrisk fejl eller en overophedning problem, kan du fortælle, hvis en overophedning problem ved at trykke på heatsink på grafikkortet, hvis det brænder du derefter sin overophedning. mere realistisk hente ati værktøjer og du kan overvåge temp derfra men du bliver nødt til at spille spillet første derefter tjekke temps så du får den belastning temp. 70 grader er den mulige fare tror jeg. hvis temp er fine og thers ingen bluescreen derefter sin mest sandsynligt strømforsyningen og du må veksle den til en med højere watttal. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Watttal betyder ikke noget. Hvad er PSU brand?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Et problem med RAM Her? - Kun 3 GB af 8GB viser | Theresonly1 | CPU, bundkort og RAM | 18 | 27. maj 2009 13:52 |
| PSU,,, stadig befinder sig i et emne for mig | dsaliba | Cases & Strømforsyninger | 7 | 10. sep 2008 13:10 |
| PSU spørgsmål | ukmm | Cases & Strømforsyninger | 2 | 14th Dec 2007 15:55 |
| Odd Connection Issue | DavidM | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 5 november 2007 17:29 |
| Internet Issue | Jake2392 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 22 oktober 2007 15:19 |
| Thread Tools | |
| |