mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Hjelp! ATI X1650 Issue

Reply

Thread Tools
Old 18nde Sep 2008, 22:48
New Member Group

Default Hjelp! ATI X1650 Issue

Hei alle

nylig kjøpte jeg et X1650 ATI 512MB Radeon-kort

Ok første problemet jeg hadde med installasjonen var sjåførene og en svart skjerm, fast at da jeg hadde et problem som min Strømforsyning av 200Watts var for små for den, så jeg oppdaterte til en 350 Watt PSU som 90% av nettsteder sa bør mer enn nok

Nå er problemet mitt er enda verre, Ive bare hatt kort for en dag og perfomance har gått mer enn eksepsjonell, den er stor, men tidligere i dag spiller counter strike 1.6 og bekjempe armene datamaskinen omstartet seg etter 20 minutters spill, har dette aldri skjedde før og eneste gang i dag, en dag etter at jeg fikk kortet, så im antar kortene feil, men jeg trenger litt oppmuntring før jeg bytte den til et annet kort

Det skjer hele tiden nå, omstart, omstart, reboot
Old 20nde Sep 2008, 15:37
Donor Group

er det du får bluescreen når det reboots men det viser bare for rundt et halvt sekund, hvis det går til system egenskaper, avansert, system og utvinning innstillinger, og fjern 'starte automatisk og deretter OK. deretter spille counterstrike til systemet krasjer og poste et bilde av bluescreen, eller bare feilkodene. hvis det ikke er bluescreen sin probally en elektrisk feil eller en overoppheting problemet, kan du fortelle om en overoppheting problemet ved å berøre heatsink på grafikkortet hvis det brenner deretter sin overoppheting. mer realistisk nedlasting ati verktøy, og du kan overvåke temp derfra men du må spille spillet første deretter sjekke temps slik at du får laste temp. 70 grader er det fare nivå synes jeg. hvis temp er fin og thers ingen bluescreen deretter sitt mest sannsynlig strømforsyningen og du bør bytte den for en med høyere effekten.
Old 20nde Sep 2008, 15:58
Donor Group

Effekt ikke saken.

Hva er PSU merkevare?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.