![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla Nyligen köpte jag en X1650 ATi 512MB Radeon-kort Ok första problem jag hade med installationen var förare och en svart skärm, fast då hade jag en fråga som min Powersupply av 200Watts var för liten för det, så jag uppdaterat till en 350 Watt PSU som 90% av webbplatser sagt bör mer än tillräckligt Nu mitt problem är ännu värre, ive bara hade kort för en dag och prestanda har mer än undantagsvis, dess varit stort, men tidigare i dag spelar counter strike 1.6 och stridsvapen datorn startas om sig själv efter 20 minuters spel, detta har aldrig hände före och började i dag, en dag efter jag fick kortet, så im förmodad kort fel, men jag behöver lite lugn innan jag åker utbyte för ett annat kort det händer hela tiden nu, omstart, omstart, omstart |
|
| |||
| |||
| Är du får en bluescreen när det omstarter men det visar bara för omkring en halv sekund, i så fall gå till systemets egenskaper, avancerade system och återvinning inställningar och avmarkera "automatiskt" och sedan ok. sedan spela Counterstrike tills systemet kraschar och efter en bild av bluescreen eller bara felkoder. om det inte finns någon bluescreen sin probally ett elektriskt fel eller en överhettning problem, kan du berätta om en överhettning problemet genom att trycka på heatsink på grafikkortet, om det brinner du sedan dess överhettning. mer realistiskt hämta ATI verktyg och du kan övervaka temp därifrån men du kommer att få spela spelet första sedan kontrollera temps så får du ladda temp. 70 grader är risken nivå tror jag. om temp är bra och thers ingen bluescreen sedan dess mest sannolika nätenheten och du bör byta den för en med ett högre wattal. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wattal spelar ingen roll. Vad är PSU varumärke?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ett problem med RAM här? - Bara 3 GB 8GB visar | Theresonly1 | Processorer, moderkort & RAM | 18 | 27 maj 2009 13:52 |
| PSU,, fortfarande ett problem för mig | dsaliba | Cases & Power Supplies | 7 | 10:e sep 2008 13:10 |
| PSU fråga | ukmm | Cases & Power Supplies | 2 | 14 december 2007 15:55 |
| Odd anslutningsproblem | DavidM | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 5 november 2007 17:29 |
| Internet Utgåva | Jake2392 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 22 oktober 2007 15:19 |
| Thread Tools | |
| |