![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mitä te ajatella että näytönohjain? ATI Radeon HD 3200 Usko, että voin pelata Starcraft 2? Diablo 3? WoW? CS: S? Haluan vain tietää, onko tämä tietokone on hyvä sen hinta. : o Halp, kiitos. http://www.tigerdirect.ca/applicatio...ku=S445-GT5676 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei, et voi, eikä se ei ole. Se ei edes ole erillinen näytönohjain.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Quote:
http://www.bestbuy.ca/catalog/prodde...test_cookie=1 # NVIDIA GeForce 6150 SE En ole hyvä tätä kamaa .. Haluan vain voi pelata näitä pelejä ja tehdä grafiikkaa työtä .. Olen pitää se yli 10 + vuotta. Minulla on 800 $ + vanhempani voi panna töpinäksi muutamia satoja. Voitteko auttaa minua löytämään hyvä Kanadassa? |
|
| |||
| |||
| Ei tietokone viimeksi sinulle "10 + vuotta" pelejä varten - yrittää pelata mitään nykyaikaista tietokoneeseen, jossa on vuodesta 1998 alkaen on resepti katastrofi. Max se viime sinulla on 2-3 vuotta nykyaikaisuudesta. Tietysti voit aina tehdä muita juttuja, kuten tekstinkäsittely, niin kauan kuin haluat, mutta grafiikka päivityksiä nopeasti ylittämään sen. Paras prebuilt löydän Kanadassa on tämä, Mutta useat reviewers huomattava vahinko merenkulussa. Paras on joko rakentaa sen itse tai joku tehdä sen sinulle.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Athon XP 3200 / Intel i7 Vertailu | kevvyb | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 13th Jun 2009 15:11 |
| Varustettu Uusi DDR 400 512 MB PC-3200 RAM - Ongelmat ... | hone26 | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 7. toukokuuta 2009 21:05 |
| Ati Radeon 7500 | masterhaseeb | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 6. joulukuu 2008 05:24 |
| Tietokone Päivitys on Socket 939 AMD 3200 kone? | Korac | Rautatavaran Chat | 24 | 5. marraskuu 2008 01:51 |
| Radeon X850pro AGP | Sempron | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 2. Jan 2008 15:53 |
| Thread Tools | |
| |