![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hva gjør dere synes om at skjermkortet? ATI Radeon HD 3200 Tror jeg kan spille Starcraft 2? Diablo 3? WoW? CS: S? Jeg vil bare vite om denne maskinen er god total for sin pris. : o Halp, takk. http://www.tigerdirect.ca/applicatio...ku=S445-GT5676 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nei, du kan ikke, og det er det ikke. Det trenger ikke engang et eget skjermkort.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
http://www.bestbuy.ca/catalog/prodde...test_cookie=1 # NVIDIA GeForce 6150 SE Jeg er ikke flink med dette .. Jeg vil bare kunne spille disse spillene og gjør grafikk arbeid .. Jeg holder det for mer enn 10 + år. Jeg har 800 $ + mine foreldre kan tonehøyden i et par hundre. Kan du hjelpe meg å finne en god en i Canada? |
|
| |||
| |||
| Ingen datamaskin vil vare deg "10 + år" for spill - prøver å spille noe moderne på en datamaskin fra 1998 vil være en oppskrift på katastrofe. The max det siste du er 2-3 år i moderniteten. Selvfølgelig kan du gjøre andre ting som tekstbehandling for så lenge du vil, men grafikken oppdateringer vil raskt overgå det. Den beste prebuilt jeg finner i Canada er dette, Men flere vurderinger konstatert skader i frakt. Du kan enten lage det selv eller har noen gjøre det for deg.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Athon XP 3200 / Intel i7 Comparison | kevvyb | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 13 juni 2009 15:11 |
| Monteres New DDR 400 512 MB PC 3200 RAM - Problemer ... | hone26 | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 7 mai 2009 21:05 |
| ATI Radeon 7500 | masterhaseeb | Kabinetter & Skjermer | 1 | 6 desember 2008 05:24 |
| Computer Upgrade for Socket 939 AMD 3200 maskin? | Korac | General Hardware Chat | 24 | 5 nov 2008 01:51 |
| Radeon X850pro AGP | Sempron | Kabinetter & Skjermer | 4 | 2 januar 2008 15:53 |
| Thread Tools | |
| |