![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vad ska ni tänka på att grafikkort? ATI Radeon HD 3200 Tror att jag kan spela StarCraft 2? Diablo 3? WoW? CS: S? Jag vill bara veta om den här datorn är bra totalt sett för det priset. : o Halp, tack. http://www.tigerdirect.ca/applicatio...ku=S445-GT5676 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, du kan inte, och ingen är det inte. Det har inte ens ett separat grafikkort.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
http://www.bestbuy.ca/catalog/prodde...test_cookie=1 # NVIDIA GeForce 6150 SE Jag är inte bra med det här .. Jag vill bara att kunna spela dessa spel och göra grafik arbete .. Jag håller det för mer än 10 + år. Jag har 800 $ + mina föräldrar kan stigning på ett par hundra. Kan du hjälpa mig hitta en bra en i Kanada? |
|
| |||
| |||
| Ingen dator kommer att pågå dig "10 + år" för spel - försöker spela något modernt på en dator från 1998 kommer att vara ett recept för katastrof. Max kommer det sista du är 2-3 år i modernity. Naturligtvis kan du alltid göra andra saker som ordbehandling så länge du vill men grafik uppdateringar snabbt kommer att överträffa den. Det bästa prebuilt jag kan hitta i Kanada är den här, Men flera recensioner konstaterade skador inom sjöfarten. Det bästa är att antingen bygga själv eller låta någon göra det åt dig.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Athon XP 3200 / Intel i7 Jämförelse | kevvyb | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 13 juni 2009 15:11 |
| Monteras Nya DDR 400 512 MB PC 3200 RAM - Problem ... | hone26 | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 7 maj 2009 21:05 |
| ATI Radeon 7500 | masterhaseeb | Grafikkort & Skärmar | 1 | 6 december 2008 05:24 |
| Computer Uppgradera till Socket 939 AMD 3200 maskin? | Korac | General Hardware Chat | 24 | 5 november 2008 01:51 |
| Radeon X850pro AGP | Sempron | Grafikkort & Skärmar | 4 | 2 januari 2008 15:53 |
| Thread Tools | |
| |