mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Hjælp med Grafikkort .....

Reply

Thread Tools
Old 9 December 2007, 22:47
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp med Grafikkort .....

Ville virkelig sætte pris på, hvis nogen kan hjælpe mig ... Jeg har et Nvidia Geforce6600gt .. Hvis jeg slutte kort med min Powersupply som er en 550w .. Jeg får en sort skærm, men når jeg frakobl Powersupply kontrolorganet arbejder og i få et billede, men når jeg starter comp vinduer sætter mit kort i fejlsikret tilstand, som jeg forstår, hvorfor ... Men mit spørgsmål er ... Ville det være mit grafikkort eller mit bundkort (ASRock 939dual-sata2) Thats forårsager dette spørgsmål ..
Old 10 December 2007, 00:33
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp med Grafikkort .....

Jeg undersøgte nogle andre steder om dit kort. Tilsyneladende en masse mennesker har de samme vanskeligheder. Jeg er sikker på dit bundkort er fint. Sørg for, at blæseren på skærmkortet fungerer. Hvis kortet ser ud til at være tilsluttet korrekt, så sørg for, at du ikke har din gamle skærmkortdrivere. I fejlsikret tilstand, gå til Enhedshåndtering og åbne Skærmkort. Hvis du ser et advarselsskilt så du ved, du har en driver problem. Prøv at få de nyeste drivere fra fremstiller websted. Jeg plejer ikke at bruge de drivere, der kommer pakket med kortet. Skærmkort kan være følsomme, hvis en hvilken som helst chance for at du havde en barsk tid at få det ind i åbningen det kan være beskadiget.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Grafikkort & Monitors 9 5. aug 2009 08:44
Lær nye grafikkort. Coolyxxx Grafikkort & Monitors 4 7 december 2008 13:24
Grafikkort jimbo84 Grafikkort & Monitors 4 29 oktober 2008 08:44
RIP grafikkort pete21 Grafikkort & Monitors 3 11 november 2007 16:31
Nye grafikkort hjælpe MaxWilson Grafikkort & Monitors 3 9. nov 2007 15:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.