![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Olisiko todella arvostaa sitä, jos joku voi auttaa minua ulos ... Minulla on Nvidia Geforce6600gt .. Jos i liittää kortin kanssa powersupply joka on 550w .. Saan musta ruutu mutta kun i irrota powersupply monitori toimii ja i saada kuvan, mutta kun käynnistän pakoll ikkunat tuo minun kortti vikasietotilassa, joissa i ymmärrä miksi ... Mutta kysymykseni on ... Olisiko minun näytönohjain tai minun emolevyn (ASRock 939dual-sata2) thats aiheuttaa ongelman ..
|
|
|
|||
|
|||
|
Tarkistin joitakin muissa paikoissa sinulle erityisesti kortti. Näyttää paljon ihmisiä, joilla on sama ongelma. Olen varma, että emolevyn on hienoa. Varmista, että tuuletin on näyttösovittimen toimii. Jos kortti näyttää olevan oikein kytketty varmista, että sinulla ei ole vanhaa näyttösovittimen ohjaimet. Vikasietotilassa mene laitteen hallinta ja avaa näyttö sovittimiin. Jos näet varoituksen merkki sitten tiedät olet kuljettaja ongelma. Yritä saada uusimmat ajurit alkaen valmistaa verkkosivuilta. Minulla ei ole yleensä tapana käyttää kuljettajia, jotka ovat pakattu kortille. Video-kortit voivat olla herkkiä jos kaikki mahdollisuudet sinulla oli karkea aikaa saada se aukkoon se saattaa olla vioittunut.
|