![]() |
|
| |||
| |||
| Zou echt op prijs stellen als iemand kan me helpen ... Ik heb een Nvidia Geforce6600gt .. Als ik de kaart met mijn voeding is een 550W .. Ik krijg een zwart scherm, maar als ik de verbinding met de voeding van de monitor werkt en i krijgen een foto, maar toen ik begin comp windows zet mijn kaart in de veilige modus die ik begrijpen waarom ... Maar mijn vraag is ... Zou het mijn videokaart of mijn moederbord (ASRock 939dual-SATA2) thats veroorzaken dit probleem .. |
|
| |||
| |||
| Ik heb een aantal andere plaatsen over uw kaart. Lijkt heel veel mensen zijn met dezelfde moeilijkheden. Ik ben er zeker van dat uw moederbord is prima. Zorg ervoor dat de fan op de videokaart werkt. Indien de kaart lijkt te zijn aangesloten, zorg er dan voor dat u niet uw oude videokaart drivers. In de veilige modus ga naar de Device Manager en open up display adapters. Als u een waarschuwing teken dan weet je dat je een driver probleem. Proberen om de nieuwste stuurprogramma's van de fabrikanten website. Ik normaal gesproken geen gebruik maken van de stuurprogramma's die afkomstig zijn verpakt met de kaart. Video kaarten kunnen gevoelig zijn als door een kans je had een ruwe tijd om het in het slot zou kunnen worden beschadigd. |