mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Hjelp med Grafikkort .....

Reply

Thread Tools
Old 9nde Dec 2007, 22:47
New Member Group

Ville virkelig sette pris på om noen kan hjelpe meg ... jeg har et Nvidia Geforce6600gt .. Hvis jeg koble kortet med min Strømforsyning som er en 550w .. Jeg får en svart skjerm, men når jeg kobler Strømforsyning skjermen fungerer og i få et bilde, men når jeg begynner komp vinduer setter kortet mitt i sikker modus, som jeg forstår hvorfor ... Men spørsmålet mitt er ... Vil det være min videocard eller mitt hovedkort (ASRock 939dual-sata2) dvs forårsaker dette problemet ..
Old 10nde Dec 2007, 00:33
New Member Group

Jeg sjekket ut noen andre steder om bestemte kortet. Synes mange mennesker har det samme problemet. Jeg er sikker på hovedkortet er fin. Kontroller at viften på skjermkortet fungerer. Hvis kortet synes å være riktig tilkoblet deretter at du ikke har den gamle skjermkortdriverne. I sikker modus går du til Enhetsbehandling og åpne opp displayet adaptere. Hvis du ser en advarsel registrere så du vet du har et driver problem. Prøv å få de nyeste driverne fra produserer nettsider. Jeg vanligvis ikke bruker drivere som kommer pakket med kortet. Video-kort kan være følsomme om av noen sjanse du hadde en røff tid å få det inn i sporet kan det bli ødelagt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.