mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

Hjälp med grafikkort .....

Reply

Thread Tools
Old 9 december 2007, 22:47
New Member Group

Default Hjälp med grafikkort .....

Skulle verkligen uppskatta om någon kan hjälpa mig ... jag har ett Nvidia Geforce6600gt .. Om jag ansluta kortet med min Powersupply som en 550w .. jag får en svart skärm men när jag kopplar Powersupply bildskärmen fungerar och i få en bild, men när jag startar oblig fönster sätter mitt kort i felsäkert läge som jag förstår varför ... Men min fråga är ... Skulle det vara mitt grafikkort eller mitt moderkort (ASRock 939dual-sata2) thats orsakar denna fråga ..
Old 10 december 2007, 00:33
New Member Group

Default Hjälp med grafikkort .....

Jag kollade på några andra platser om ditt kort. Verkar en hel del människor som har samma svårigheter. Jag är säker på att ditt moderkort är bra. Kontrollera att fläkten på grafikkortet fungerar. Om kortet verkar vara korrekt ansluten sedan se till att du inte har din gamla grafikdrivrutinerna. I felsäkert läge går du till Enhetshanteraren och öppna grafikkort. Om du ser en varningssignal då du vet att du har en förare problem. Försök att få de senaste drivrutinerna från tillverkar webbplats. Normalt sett brukar jag inte använda drivrutiner som kommer förpackade med kortet. Grafikkort kan vara känslig om av någon chans att du haft en tuff tid att få in den i springan det kan skadas.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Grafikkort & Skärmar 9 5 august 2009 08:44
Få nya grafikkortet. Coolyxxx Grafikkort & Skärmar 4 7 december 2008 13:24
Grafikkort jimbo84 Grafikkort & Skärmar 4 29 oktober 2008 08:44
RIP grafikkort pete21 Grafikkort & Skärmar 3 11 november 2007 16:31
Nytt grafikkort hjälp MaxWilson Grafikkort & Skärmar 3 9 november 2007 15:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.