mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

HJÆLP jeg er forvirret. X3100 - Vista eller XP

Reply

Thread Tools
Old 11 april 2009, 04:49
Medlem Gruppen

Default HJÆLP jeg er forvirret. X3100 - Vista eller XP

Hej alle, jeg for nylig købt en ny laptop, der kommer med T3400, 2GB Dual Channel PC-5300 RAM og et X3100 . Jeg vil gerne vide, hvilke OS ville være bedre til gaming. Grunden til jeg stiller dette spørgsmål er fordi på min gamle laptop (der fik røvet ) Havde en Celeron 540, 1GB PC-6400 RAM med XP og scoret 1103 om 3Dmarks03 og på mit nye en med Vista jeg scoret 1703. Men er det fordi CPU er bedre, så jeg scoret mere, eller fordi de drivere er bedre på vista? Jeg bemærkede også nogle spil kører bedre på min nye bærbar såsom War Rock og BF2 men spil som Guild Wars og HL2 kørte bedre på min gamle. Damn jeg er forvirret Kan du give mig nogle råd Jeg vil sætte pris på eventuelle svar
Old 11 april 2009, 05:34
Donor-Gruppen

De fleste vælger XP, mere stabil osv.

Det kan være helt normalt, det ved jeg ikke, men PC-5300 RAM med en X3100??

Er ikke, som at have en million deadbolts på din dør, hvilket i sig selv er forstærket med titanium og diamanter, men derefter overlade dem alle ulåst?

Ignorer mig, hvis det er en helt fornuftig kombination - jeg ved ikke spillet mig selv.

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 11 april 2009, 06:11
Medlem Gruppen

godt jeg vælge pc-5300, fordi Thats den hurtigste min laptop støtter og jeg formoder, dobbelt kanal gør op for det? og jeg vil ikke slettet alle mine data til XP, hvis jeg ikke skulle. Jamen jeg kan prøve at dobbelt opstart.
Old 11 april 2009, 12:35
Donor-Gruppen

Oh ok fair nok, giver mening.

Yeah dobbelt opstart ville være en god mulighed, så kan du prøve det på begge se, som du foretrækker. Også ville du ikke nødt til at bruge en massiv partition, hvis den kun var til gaming, lad blot nok til, uanset hvor mange spil.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.