![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, olen viime aikoina ostanut uuden kannettavan tietokoneen, joka tulee T3400, 2GB Dual Channel PC-5300 muistia ja X3100 . Haluan tietää, mikä OS olisi parempi peli. Syynä Olen kysymyksestänne koska minun vanha kannettava tietokone (joka sai ryöstetty ) Oli Celeron 540, 1GB PC-6400 RAM kanssa XP ja sijoitettiin 1103 annetun 3Dmarks03 ja minun uuden with Vista I sijoitettiin 1703. Mutta se on, koska CPU on parempi joten sijoitettiin enemmän tai koska kuljettajat ovat parempi näköala? Olen myös huomannut joidenkin pelien aikavälillä paremmin minun uusi kannettava tietokone, kuten War Rock ja BF2 mutta pelejä, kuten Guild Wars ja HL2 juoksi paremmin minun vanha. Hitto Olen hämmentynyt Antakaa minulle neuvoja I'd appreciate kaikki vastaukset |
|
| |||
| |||
| Useimmat valita XP, vakaampi jne. Se voi olla täysin normaalia, en tiedä, mutta PC-5300 RAM kanssa X3100? Ei ole se, että kuten ottaa miljoonaa deadbolts teidän oven, joka itse on vahvistettu titaania ja timantti, mutta sitten, joten ne kaikki lukitsemattomat? Sivuuttaa minua, jos se on täysin järkevä yhdistelmä - En pelin itselleni.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| hyvin i valita PC-5300, koska thats nopeimmin minun kannettava tietokone tukee ja Otaksun kaksoiskäyttöä kanava muodostavan sen? hyvin En halua poistaa kaikki tiedot XP, jos minun ei tarvinnut. No voisin yrittää kaksoiskäyttöä käynnistämistä. |
|
| |||
| |||
| Voi ok reilun riitä, on järkevää. Joo kaksoiskäyttöä käynnistämistä olisi hyvä vaihtoehto, niin voit kokeilla sitä sekä nähdä, mitä haluat. Myös sinun ei tarvitse käyttää massiivista osio, jos se on vain peli, vain jättää tarpeeksi kuitenkin monia pelejä.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Sekaisin Graphics Driver - Acer 2920Z kanssa T3400 ja GL960 (GMA X3100) | anthonyla65 | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 1st Apr 2009 22:51 |
| Intel GMA x3100 vs. Nvidia 6200 | anthonyla65 | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 15 Jan 2009 15:58 |
| Laptop Graphics card: Intel X3100 vs NVIDIA GeForce 7150M | carlito24 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 7 | 29. marraskuu 2008 16:12 |
| Sekoittaa Vista "päivitysversio" ja ei .. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-käyttöjärjestelmät | 16 | 11. lokakuu 2008 14:25 |
| Im todella sekava | NeedHelpPls | Rautatavaran Chat | 3 | 27th Jan 2008 21:12 |
| Thread Tools | |
| |