![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hey iedereen, Ik kocht onlangs een nieuwe laptop wordt geleverd met T3400, 2GB Dual Channel PC-5300 RAM en een X3100
. Ik wil weten welk OS beter zou zijn voor gaming. De reden dat ik deze vraag is dat op mijn oude laptop (die heb beroofd ) Hadden een Celeron 540, 1GB PC-6400 RAM met XP en scoorde 1103 op 3Dmarks03 en op mijn nieuwe Vista Ik scoorde met 1703. Maar is het omdat de CPU is beter dus ik scoorde meer of omdat de stuurprogramma's zijn beter op vista? Ik heb ook gemerkt sommige spellen draaien beter op mijn nieuwe laptop, zoals War Rock en BF2 maar games als Guild Wars en HL2 liep beter op mijn oude. Damn ik ben verward Geef me wat advies Ik waardeer alle antwoorden
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
De meeste kiezen XP stabieler enz.
Het kan heel normaal, ik weet het niet, maar PC-5300 RAM met een X3100? Is dat niet net als met een miljoen deadbolts op uw deur, die zelf is versterkt met titanium en diamant, maar dan, zodat ze allemaal ontsloten? Negeer me if it's a perfect verstandige combinatie - ik niet speel mezelf.
|
|
|||
|
|||
|
Ik kies PC-5300, want dat is de snelste mijn laptop ondersteunt en ik veronderstel dat dual-channel is er klaar voor? en ik wil niet al mijn gegevens gewist voor XP als ik niet moet. Nou ik zou kunnen proberen dual booting.
|
|
|
|||
|
|||
|
Oh ok eerlijk genoeg is, is logisch.
Ja dual-boot zou een goede optie, dan kunt u proberen op beide zien welke u wenst. Ook u niet zou hebben voor het gebruik van een massieve partitie al was het alleen voor games, laat echter genoeg voor veel spellen.