![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig købt en Galaxy Nvidia GeForce 8600gt 512MB. Jeg har installeret den i PCI E slot og tilsluttet det for de moniter, men det er ikke hente den. Jeg har tilstrækkelig kompetence til at køre det, 550W strømforsyning. Når jeg henvende mig til den computer, jeg kan høre computeren arbejder men intet vises på skærmen overhovedet. hvilken som helst hjælp ville være værdsat. |
|
| |||
| |||
| Jeg formoder, du har tilsluttet alle kabler inden i computeren og installeres kortet i en PCI-E x16 slot? Første ting at tjekke er kablerne indeni! Hvis ikke så skal du måske ændre nogle indstillinger, har du har ombord grafik tidligere? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bringe tingene tilbage at bekræfte, hvor problemet ligger.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Watttal betyder ikke noget. Hvis PSU er crappy det gør ikke noget, hvad de sats det på.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg har den nøjagtig samme problem nævnt ovenfor, og jeg håber nogen kan hjælpe mig med det Mine specs er: M3N78-VM bord, AMD Athlon 64 X2 6000 CPU, Galaxy GeForce 8600GT skærmkort, 500W køligere master PSU. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Radeon X300SE V G-FORCE 3DFUSION6200P | apaz69 | Grafikkort & Monitors | 3 | 3 oktober 2009 09:07 |
| Brute force tilfælde modding. hehe | hataw13 | Cases & Strømforsyninger | 3 | 8 juni 2009 15:42 |
| Hvordan Hot Bør Min Nvidia GeForce 8600GT Card være? | PhilipM1 | Grafikkort & Monitors | 10 | 26 marts 2009 06:04 |
| Force flyvemedicinske i Vista Ultimate | pete21 | Windows-operativsystemer | 1 | 12 januar 2009 09:11 |
| Sammenligning af 2 Nvidia 8600GT-kort | blubla | Grafikkort & Monitors | 3 | 5 april 2008 13:06 |
| Thread Tools | |
| |