![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen vastikään ostanut Galaxy Nvidia GeForce 8600gt 512MB. Olen asentanut sen PCI-E-korttipaikka ja yhdistetty se myös moniter, mutta se ei Nouto. Minulla on riittävät valtuudet suorittaa sen, 550W virtalähde. Kun puhun tietokoneen Voin kuulla tietokoneen työtä mutta mitään tulee näkyviin lainkaan. Kaikki apu olisi tervetullutta. |
|
| |||
| |||
| Oletan, että on kytketty kaikki kaapelit sisällä tietokoneen ja asentaa kortti PCI-E x16-korttipaikka? Ensinnäkin tarkistettavia asioita ovat kaapelit sisään! Jos ei sitten voi joutua muuttamaan joitakin asetuksia, teidän laivalla grafiikka aiemmin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Laita asiat takaisin vahvistaa jos ongelma.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Teho ei ole merkitystä. Jos PSU on kehno sillä ei ole väliä, mitä he korko sitä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Minulla on täsmälleen sama ongelma edellä mainittiin, ja olen toivonut joku voisi auttaa minua siinä Omat tiedot ovat: M3N78-VM lauta, AMD Athlon 64 X2 6000 CPU, Galaxy GeForce 8600GT näytönohjain, 500W cooler master PSU. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Radeon X300SE V G-FORCE 3DFUSION6200P | apaz69 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 3 lokakuu 2009 09:07 |
| Brute force tapauksessa modding. hehe | hataw13 | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 8. Jun 2009 15:42 |
| Miten Hot Pitäisikö Oma Nvidia GeForce 8600GT kortti? | PhilipM1 | Graphics Cards & Näytöt | 10 | 26. Maaliskuu 2009 06:04 |
| Force lentokonemoottorit vuonna Vista Ultimate | pete21 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 12. Jan 2009 09:11 |
| Comparing 2 Nvidia 8600GT kortit | blubla | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 5. Huhtikuu 2008 13:06 |
| Thread Tools | |
| |