![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb onlangs een Galaxy Nvidia GeForce 8600gt 512mb. Ik heb hem in het PCI-E slot en verbonden zij ook de moniter, maar niet ophalen. Ik heb voldoende vermogen om het uit te voeren, 550W voeding. Toen ik weer op de computer Ik hoor de computer werken, maar niets lijkt op het scherm zijn. enige hulp zou worden gewaardeerd. |
|
| |||
| |||
| Ik neem aan dat u hebt aangesloten in alle kabels in de computer en de installatie van de kaart in een PCI-E x16 slot? Eerste dingen om te controleren zijn de kabels binnen! Zo niet dan heeft u mogelijk een aantal instellingen wijzigen, heeft u onboard grafische eerder? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Doe dingen terug te bevestigen waar het probleem ligt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wattage doet er niet toe. Als de PSU is crappy maakt het niet uit wat ze het tempo op.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik heb precies hetzelfde probleem bovenstaande ben hopen iemand kan me helpen met het Mijn specs zijn: M3N78-VM boord, AMD Athlon 64 X2 6000 CPU, Galaxy GeForce 8600GT videokaart, Cooler Master 500W PSU. |