![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har nylig kjøpt en Galaxy Nvidia GeForce 8600gt 512MB. Jeg har installert den i PCI-E slot og koblet den også den moniter, ennå ikke plukke den opp. Jeg har nok strøm til å kjøre den, 550W strømforsyning. Når jeg slår på datamaskinen Jeg kan høre datamaskinen fungerer, men ingenting vises på skjermen i det hele tatt. alle hjelpe ville være verdsatt. |
|
| |||
| |||
| Jeg forutsetter at du har plugget i alle kabler inne i datamaskinen og installert kortet i en PCI-E x16 slot? Første ting å se er kablene inni! Hvis ikke kan det hende du må endre noen innstillinger, så du har ombord grafikk tidligere? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sette ting tilbake for å bekrefte hvor problemet ligger.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Effekt ikke saken. Hvis PSU er crappy det ingen rolle hva de rangere den på.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg har nøyaktig samme problem som er nevnt ovenfor, og jeg håper noen kunne hjelpe meg med det Min spesifikasjoner er: M3N78-VM board, AMD Athlon 64 X2 6000 CPU, Galaxy GeForce 8600GT skjermkort, 500W kulere master PSU. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Radeon X300SE V G-FORCE 3DFUSION6200P | apaz69 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 3 oktober 2009 09:07 |
| "Brute force" case modding. hehe | hataw13 | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 8 juni 2009 15:42 |
| Hvordan Hot skal Nvidia GeForce 8600GT-kort være? | PhilipM1 | Kabinetter & Skjermer | 10 | 26 mars 2009 06:04 |
| Force Aero i Vista Ultimate | pete21 | Windows-operativsystemer | 1 | 12 januar 2009 09:11 |
| Sammenlikning 2 Nvidia 8600GT-kort | blubla | Kabinetter & Skjermer | 3 | 5 april 2008 13:06 |
| Thread Tools | |
| |