mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Hjælp mig købe et nyt grafikkort

Reply

Thread Tools
Old 26 November 2007, 16:06
Medlem Gruppen

Default Hjælp mig købe et nyt grafikkort

Hej Alle!

Jeg tænkte på om nogen kunne hjælpe mig?

Jeg har en meget gammel, men (jeg tror) kraftfulde computer.

Det er en P4 (2.6GHz), 1GB RAM, 120GB harddisk og et 128MB Medion Radion grafikkort.

Jeg ønsker at spille spil som FSX, og Rail Simulator (med god høje ende grafik). I dont virkelig vide så meget om computere, men jeg ved, at jeg har en stærk CPU bare ikke et rigtig godt grafikkort.

Kan nogen foreslå en god Cards, at jeg kan købe for under £ 40??? Har du nogen oplysninger for mig?

Tak
Old 26 november 2007, 16:11
Donor-Gruppen

Tja, jeg hader at sige det, men du har en meget lav udgangen CPU. at plejer få dig med på alle ... du wana spille FSX om hi-indstillinger? held og lykke. at spillet er meget CPU-intensive da det beregner fysik og sådan. for det pågældende beløb kan du få et 7900GS. ikke sikker på, hvor meget andet, men det rig plejer stå op til FSX overhovedet. Hvis du virkelig wana spille spillet jeg stærkt anbefaler, at du får en ny CPU.

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 26 november 2007, 16:23
Donor-Gruppen

Jeg vil anbefale en helt ny pc til at være ærlige.

Med en quad kerne CPU og high-end grafikkort (tror 8800GT eller GTX) selv på 1280x1024.

FSX er uhyre GPU og CPU-intensive. Og ligesom alle flyvning Sims du bruge detalje indstillinger cranked højt at få nogen form for henlede afstand og jorden detaljer ellers bare ser, ja, crap.

Hvis du ikke kan gå den nye pc-ruten. Vi har brug for din bundkort model / gøre for at se, hvor langt den vil gå i P4 stakes. Jeg vil også kraftigt anbefale at fordoble ram.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 26 november 2007, 16:28
Donor-Gruppen

De sagde det Alex.
Old 26 November 2007, 16:29
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af alex View Post
Jeg vil anbefale en helt ny pc til at være ærlige.

Med en quad kerne CPU og high-end grafikkort (tror 8800GT eller GTX) selv på 1280x1024.

FSX er uhyre GPU og CPU-intensive. Og ligesom alle flyvning Sims du bruge detalje indstillinger cranked højt at få nogen form for henlede afstand og jorden detaljer ellers bare ser, ja, crap.

Hvis du ikke kan gå den nye pc-ruten. Vi har brug for din bundkort model / gøre for at se, hvor langt den vil gå i P4 stakes. Jeg vil også kraftigt anbefale at fordoble ram.
Jeg kunne gå ned den nye computer rute, vi er nødt til at holde det billige ud og ikke ville vide, var til at begynde at kigge! Jeg er på min bærbar nu vil være nødvendigt at finde min Bundkort indstilling ud om morgenen. Tak for din hjælp.
Old 26 November 2007, 16:30
Bandlyst Gruppen

Judgeing af Guy's PC spec, tror jeg, at budgettet ville være et problem her, da hans nuværende oprettet er et par år gamle, så jeg vil gætte på, at udgifterne over £ 1000 (mindst) en ny quad kerne bygge er usandsynligt?
Old 26 November 2007, 16:31
Donor-Gruppen

Intet problem.

Post tilbage og vi vil hjælpe så meget som vi kan.

Den mobo model vil også hjælpe os med at finde ud af, om dit kort er AGP eller PCI-E, og vi får brug for at vide, at fordi hvis det er AGP det vil begrænse dit område.

-Kanoakavirus
Old 26 November 2007, 16:34
Bandlyst Gruppen

På P4 2,6 han egentlig ikke vil få en processor på det, der er mere end 3,2 alligevel, og 2.6 er endnu grænsetilfælde for 533/800 FSB.
Old 26 november 2007, 16:36
Donor-Gruppen

godt, før vi springer pistolen her, lad os se, hvad fyrene budget egentlig er. og hvis han planlægger at gøre nogle faktiske ALVORLIG gaming, eller hvis fyren er mere et moderat gamer. cuz ved lyden af hans nuværende bygge, ikke virkelig gøre mig tror han er i det hele hård kerne vil.
Old 26 November 2007, 16:38
Medlem Gruppen

Skal jeg være på udkig efter en ny pc? Jeg ønskede et nyt grafikkort, fordi jeg bruger Auto CAD og WYSIWYG og bruge 3D Rendering!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvordan bruger jeg Graphic Card som RAM? Brazen Grafikkort & Monitors 4 12 September 2009 03:16
Grafikkort på Windows 7 xZoDiACx Grafikkort & Monitors 5 3 juni 2009 11:32
Brug for nye grafikkort Black Magic Grafikkort & Monitors 2 2 januar 2008 13:28
Hvilket grafikkort til at købe? hartleyb Grafikkort & Monitors 1 7 november 2007 16:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.