![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone! Mietin jos joku voisi auttaa minua? Minulla on hyvin vanha, mutta (mielestäni) tehokas tietokone. Se on P4 (2.6GHz), 1GB Ram, 120GB HDD, ja 128MB Medion radion grafiikkakortti. Haluan pelata pelejä kuten FSX, ja Rail Simulator (hyvällä huippuluokan grafiikka). I dont todella tietää, että paljon tietokoneita, mutta tiedän, että olen tehokas CPU vain ole kovin hyvä näytönohjaimen. Voiko kukaan ehdottaa mitään hyvää Kortit, että voisin ostaa alle £ 40? Onko teillä mitään tietoa minulle? Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No, ikävä sanoa, mutta sinulla on hyvin alhainen loppuun suoritinta. että tapana saada sinua lainkaan ... te wana pelata FSX on hi-asetuksiin? onnea. että peli on erittäin CPU intensiivisesti, koska se laskee fysiikan ja tällainen. kyseisen summan rahaa voit saada 7900GS. ole varma kuinka paljon muuta, mutta että rig tapana kestä FSX lainkaan. jos todella wana olla, että peli i viittaavat vahvasti siihen, saat uuden suorittimen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd recommend kokonaan uusi pc on rehellisiä. Kanssa quad ydin CPU ja huippuluokan näytönohjain (think 8800GT tai GTX) jopa 1280x1024. FSX on suunnattoman GPU ja suoritintehon intensiivinen. Ja kuten kaikissa lennon Sims tarvitset yksityiskohtaisesti asetukset cranked korkea saada kaikenlaista tehdä matkan ja kentällä yksityiskohtaisesti muuten ne vain näyttää, no, paska. Jos et voi mennä uuden pc reitillä. Tarvitsemme emolevyn malli / tehdä nähdä, miten pitkälle se menee, että P4 panokset. I'd myös suosittelemme kaksinkertaistamalla ram.
|
| |||
| |||
| sanoitte, että Alex. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Judgeing jonka kaveri's PC spec, uskon, että talousarvio olisi kysymys, sillä hänen nykyinen perustaa on muutaman vuoden vanhoja, joten olin arvata, että menot yli £ 1000 (ainakin) on uusi quad ydin rakentaa on epätodennäköistä? |
|
| |||
| |||
| Ei hätää. Post takaisin ja me autamme niin paljon kuin voimme. The mobo malli auttaa myös meitä löytämään ulos, jos kortti on AGP tai PCI-E ja me tarvitse tietää, että sillä, jos se AGP se rajoittaa alalla.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| On P4 2,6 hän ei ole todella aikoo saada prosessorin kiinni siitä, että on enemmän kuin 3,2 anyway, ja 2.6 on jopa rajatuotteiden varten 533/800 FSB. |
|
| |||
| |||
| hyvin, ennen kuin voimme siirtyä ase tässä avulla nähdä, mitä kaverit talousarvio oikeastaan on. ja jos hän aikoo tehdä joitakin todellisia VAKAVIEN pelaamista, tai jos kaveri on pikemminkin maltillista gamer. cuz jonka ääni hänen nykyinen rakentaa, ei oikeastaan tee minun mielestäni hän on siihen kaikki ydinjoukko haluaa. |
|
| |||
| |||
| Pitäisikö minun etsiä uusi PC? Halusin uuden grafiikkakortin, koska voin käyttää Auto CAD-ja WYSIWYG ja käyttää 3D Rendering! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten käytän näytönohjain Kuten Ram? | Brazen | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 12 syyskuu 2009 03:16 |
| Graphic Card Windows 7 | xZoDiACx | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 3. Jun 2009 11:32 |
| Tarvitsetko uuden grafiikkakortin | Black Magic | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 2. Jan 2008 13:28 |
| Mikä grafiikkakortin ostaa? | hartleyb | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 7. marraskuu 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |