![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Everyone! Ik vroeg me af of er iemand kan mij helpen? Ik heb een zeer oude maar (denk ik) krachtige computer. Het is een P4 (2.6GHz), 1GB RAM, 120GB HDD, en een 128mb Medion Radion grafische kaart. Ik wil spelen spelletjes zoals FSX, en Rail Simulator (met een goede high-end graphics). I dont echt weten dat er veel over computers, maar ik weet dat ik een krachtige CPU gewoon niet een goede grafische kaart. Kan iemand suggereren een goede kaarten die ik zou kunnen kopen voor minder dan £ 40? Heeft u informatie voor mij? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, ik haat het om te zeggen, maar je hebt een zeer lage eind CPU. wont dat je door op alle ... you wana play FSX op hi-instellingen? succes. dat spel is erg CPU intensief, omdat het berekent fysica en dergelijke. voor die hoeveelheid geld kun je een 7900GS. niet zeker weet hoe veel anders, maar dat tuig wont opstaan om FSX op alle. als je echt wana spelen dat spel Ik stel voor dat u een nieuwe CPU.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik raad een geheel nieuwe pc te eerlijk zijn. Met een quad core cpu-en high-end grafische kaart (denk 8800GT of GTX) zelfs op 1280x1024. FSX is enorm GPU en CPU-intensieve. En zoals alle flight sims u de detail-instellingen geleed hoog om elke vorm van trekken afstand en gemalen detail anders is ze gewoon kijken, nou, onzin. Als je niet kan gaan de nieuwe pct route. We moeten uw moederbord model / maken om te zien hoe ver het zal gaan in de P4 stakes. Ik wil ook sterk aanraden een verdubbeling van de ram.
|
| |||
| |||
| u zei dat Alex. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Judgeing door de man van de pc spec, ik denk dat de begroting zou een probleem hier, als zijn huidige set-up is een paar jaar oud, dus ik denk dat de uitgaven van meer dan £ 1000 (ten minste) over een nieuwe quad core bouwen onwaarschijnlijk is? |
|
| |||
| |||
| Geen probleem. Post terug en we helpen zoveel we kunnen. De mobo model zal ook helpen wij u weten of uw kaart is AGP of PCI-E en wij moeten weten dat, want als het AGP zal beperken uw vakgebied.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Op een P4 2,6 hij is niet echt gaat om een verwerker op dat er meer is dan toch 3-2 en 2-6 is zelfs grensgevallen voor 533/800 FSB. |
|
| |||
| |||
| Nou, voordat we springen het pistool hier, laat zien wat de jongens begroting werkelijk is. en als hij voornemens is te doen wat de werkelijke serious gaming, of als de man meer is van een matige gamer. cuz door het geluid van zijn huidige bouwen, niet echt make me think he's in het allemaal harde kern willen. |
|
| |||
| |||
| Moet ik op zoek zijn naar een nieuwe pc? Ik wilde een nieuwe grafische kaart omdat ik gebruik Auto CAD en WYSIWYG en gebruik 3D Rendering! |