![]() |
|
| |||
| |||
| Hi everyone! Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg? Jeg har et veldig gammelt, men (tror jeg) kraftigste datamaskin. Det er en P4 (2.6GHz), 1GB RAM, 120GB HDD, og et 128MB Medion Radion grafikkort. Jeg ønsker å spille spill som FSX og Rail Simulator (med god avansert grafikk). Jeg ikke vet så mye om datamaskiner, men jeg vet at jeg har en kraftig CPU bare ikke et godt grafikkort. Kan noen foreslå noen bra kort at jeg kan kjøpe for under £ 40?? Har du informasjon om meg? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel, jeg hater å si det, men du har en svært lav end CPU. at wont får du av på alle ... du wana spille FSX på hi innstillinger? lykke til. det spillet er veldig CPU intensive siden det regner fysikk og slikt. for det beløpet du kan få et 7900GS. ikke sikker på hvor mye annet, men at riggen wont stå opp til FSX i det hele tatt. Hvis du virkelig wana spille det spillet jeg sterkt at du får en ny CPU.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil anbefale en helt ny PC for å være ærlig. Med en Quad Core CPU og high end grafikkort (tenk 8800GT eller GTX) selv på 1280x1024. FSX er enormt GPU og CPU-intensive. Og som alle flyturen Sims trenger du detalj innstillinger cranked høy for å få noen form for trekning avstand og bakken detalj ellers de bare se, vel, crap. Hvis du ikke kan gå den nye pc-ruten. Vi trenger din hovedkort modell / gjøre for å se hvor langt det går i P4 påler. Jeg vil også sterkt anbefale doble ram.
|
| |||
| |||
| du sa det Alex. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Judgeing av fyr PC spec, tror jeg budsjettet være et problem her, i sin nåværende satt opp er et par år, så jeg antar at kostnadene over £ 1000 (minst) på en ny fire kjerner bygge neppe? |
|
| |||
| |||
| No problem. Post tilbake og vi vil hjelpe så godt vi kan. Den mobo modell vil også hjelpe oss å finne ut om kortet ditt AGP eller PCI-E, og vi må vite at hvis det AGP vil begrense feltet.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| På en P4 2.6 han egentlig ikke kommer til å få en prosessor på det som er mer enn 3.2 likevel, og 2.6 er enda borderline for 533/800 fsb. |
|
| |||
| |||
| Vel, før vi hopper pistolen her, kan se hva gutta budsjett er. og dersom han planlegger å gjøre noen faktiske SERIOUS spill, eller om han er mer en moderat gamer. cuz av lyden av hans nåværende bygge, ikke egentlig gjør meg tror han er i det hele hard core liker. |
|
| |||
| |||
| Bør jeg være på utkikk etter en ny PC? Jeg ønsker et nytt grafikkort fordi jeg bruke Auto CAD og WYSIWYG og bruke 3D Rendering! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan bruker jeg Graphic Card As Ram? | Frekk | Kabinetter & Skjermer | 4 | 12 september 2009 03:16 |
| Grafikkort på Windows 7 | xZoDiACx | Kabinetter & Skjermer | 5 | 3 juni 2009 11:32 |
| Trenger nye grafikkort | Black Magic | Kabinetter & Skjermer | 2 | 2 januar 2008 13:28 |
| Hvilke grafikkort å kjøpe? | hartleyb | Kabinetter & Skjermer | 1 | 7 november 2007 16:40 |
| Thread Tools | |
| |