![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
Kun olen ostanut tämän Acer AST180-UD400B olen ottanut PCIe on spec olivat 16X. Äskettäin asennettu Rivatuner ja diagnostiikka näyttää 16X tueta, 8X valittu. Hain kautta Bio's ei ole voinut löytää millään tavalla muuttaa tätä asetusta. En ole kovin tech tietoinen, mutta olen yrittänyt. Kaikki Acer omistajat siellä perehtynyt mukauttamalla tätä asetusta. Kaikki apu on tervetullutta. Olen juuri saanut EVGA 8800GT SC, ja eivät halua tuhlata sen mehua.OS: Vista Home Basic SP 1 CPU: AMD 64 X2 4000 + GPU: EVGA 8800GT SC 174,74 RAM: 2GB DDR2-533 PSU: 500W Antec Smartpower 2.0 SC: Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Aloitti kuin Acer T180 UD400B MB: Acer EM61SM/EM61PM Kaikki on varastossa asetuksia, kuten sanoin, minä vain tiedä tarpeeksi olisi vaarallista, joten jätin kaikki AS IS.I "Soitan etulinjassa FOW COD4 BF2142 ja BF2 kaikki korkea, joten olen varma, että haluan nähdä, mitä 16X voisi näyttää . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| se saattaa vain olla kortin kokeile laittaa 8800 ja sen jälkeen se voidaan x16
| |||
| |||
| Kiitos vaan, että 8800 on jo asennettuna. Minulla on muutamia yksityiskohtia lisätään: Sys. BIOS-versio 6.00 PG SMBIOS versio 2.3 Sys. Bios ID R01-B1 Kun katsoin, että Bios ainoa, jossa liittyvät PCIe tämä otsikko. PCI Express suhteellinen kohteita suurin hyötykuorma kokoa käytettävissä olevat asetukset olivat: 128/256/512/1024/2048/4096 se oli 4096, eikä mikään korkeampi. En tiedä, onko tämä minun MB ainoa tapa asettaa PCIe kerrannaisvaikutus tai mitä. Voisiko se olla, että Acer oli halpaa tehdä MB kanssa 16X, se on totta, että 8X-korttipaikka on sama kuin 16X-korttipaikka ja se on vähemmän monimutkaista mfg. Ihmettelen, jos ei ole 16X jossa vaihtaa tämän EM61SM/EM61PM emolevy? Onko tämä yksi niistä hinnat Olen maksamaan, joilla ei ole SMARTS tai aseman tehdä oman rig, toivo sitä, mutta ei olisi yllättynyt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on luultavasti ongelma. Kuitenkin jotkut on kaksi korttipaikkaa - yksi korttipaikka on x16 ja toinen kulkee klo X8. Onko emolevy dual-PCI-E? Jos näin on, yritä siirtää kortin muiden slot ja reboot.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Kiitos, mutta vain yksi korttipaikka tähän MB. |
|
| |||
| |||
| Hmm .. sitten lyhyen kutsuvan valmistajan ja kysyy mitä tapahtuu, näyttää ehkä olla epäonninen. NewEgg sanoo olet x16, mutta ... mikään BIOS -> jotain on vialla.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mistä ostaa 6 Pin PCIe / PCI-E-kaapelit? | carpious | Kotelot & Virtalähteet | 10 | 21 elokuu 2009 16:46 |
| Voinko swap vanha emolevy yhden kanssa PCIe | navnut | CPUs, Emolevyt & RAM | 15 | 24. Jul 2008 16:41 |
| Pci PCIe pciX | robina80 | Rautatavaran Chat | 1 | 24th Jun 2008 11:18 |
| Kysymys PCIe 2.0 | thingie2 | CPUs, Emolevyt & RAM | 11 | 16th Feb 2008 15:14 |
| Ohje pls - AGP tai PCIe & mitä Mobo on parasta? / | gingarman | Rautatavaran Chat | 3 | 18th Jan 2007 13:11 |
| Thread Tools | |
| |