![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi, im uusi foorumi ja chat etsivät neuvoja. IM ostaa tietokoneen ensi viikolla, mutta minulla ei ole paljon rahaa (tiukka budjetti). Haluan tietokoneen streaming media-ja satunnaista pelaamista. Jälkeen paljon aikaa käytetään internet, sain kaksi lautat, että ainoa ero niiden välillä suorittimen ja näytönohjaimen: 1 .- CPU: Core 2 Duo E4400 Näytönohjain: ATI HD 2400Pro 256MB 2 .- CPU: Dual-Core E2160 Näytönohjain: Nvidia 8500GT 256 Kumpi toimii paremmin ja sovellukset, kuten Gaming, äänenkoodaustekniikka ja Straming Media? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se oli minun rahat? E4400. Ensisijaiseksi käyttö näyttää olevan virtausmediaan suurempi välimuisti tämän CPU tulee kätevä (se ei tee mitään eroa, kun peli). Plus, kun sen täsmälleen sama archtitecture kuin E2160 se on myös 200MHz nopeammin, jotka ovat käteviä silloin, kun peli. Mutta, ja olettaen, et tule käyttää vähintään 19 "näyttö (1280x1024) aiot kärsivät uudempien pelien nimet joko näistä korteista, erityisesti DX10 pelejä. Jos aiot soittaa vanhempi, DX9 pelejä I'd Suosittelemme tarkastellaan eri korttia, ehkä 7600GS ja GT. Hyvin kustannustehokkaita ja molemmat peli, aivan onneksi on päätöslauselman edellä mainitun. Lopuksi, vaikka olisit OS (käyttöjärjestelmä) I'd tarkastella 2GB RAM-muistia nopeuttavat asioita yhdessä koodauksen ja höyry.
|
| |||
| |||
| Quote:
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mitkä ulkoiset HDD Valitse ..... | dariuzthepole | Drives & Removable Media | 5 | 19th Jan 2009 18:32 |
| Auta minua valitsemaan tapauksessa / PSU please! | Airescape | Kotelot & Virtalähteet | 6 | 27th Jan 2008 01:12 |
| Mikä RAM valita? | stefmat90 | CPUs, Emolevyt & RAM | 3 | 2. Jan 2008 07:13 |
| Ohjeista, jotka haluat valita. | sgtoku | Rautatavaran Chat | 1 | 2nd Lokakuu 2007 22:34 |
| Mitä hosting valita? | inve.tment | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 17th Mar 2007 05:03 |
| Thread Tools | |
| |