![]() |
|
| |||
| |||
| Hi, im new in het forum en im zoekt advies. Im het kopen van een computer volgende week, maar ik heb niet veel geld (budget). Ik wil mijn computer voor streaming media en occasionele gaming. Na veel tijd besteed aan internet, ik kwam met twee platforms, het enige verschil tussen de CPU en de grafische kaart: 1 .- CPU: Core 2 Duo E4400 Grafische kaart: ATI HD 2400Pro 256MB 2 .- CPU: Dual-Core E2160 Grafische kaart: Nvidia 8500GT 256MB Die een beter zal presteren in applicaties zoals Gaming, Audio Codering en Straming media? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het was mijn geld? De E4400. Als uw primaire gebruik lijkt te zijn streaming media de grotere cache van deze cpu komt handig (er zal geen enkel verschil maken wanneer gaming). Plus, terwijl zijn exact dezelfde archtitecture als de E2160 is het ook 200MHz sneller zal zijn handig wanneer gaming. Maar, en ervan uitgaande dat u gaat gebruiken op zijn minst een 19 "scherm (1280x1024) je gaan lijden op nieuwere game titels met een van deze kaarten, met name DX10 spellen. Als je gaat spelen oudere, DX9 spellen I'd raden te kijken naar een andere kaart, misschien een 7600GS of GT. Zeer kosteneffectieve en zij beiden spel, heel gelukkig, op de resolutie zoals hierboven genoemd. Ten slotte, ongeacht uw OS (besturingssysteem) Ik wil kijken naar 2GB ram te helpen sneller dingen samen met de codering en streaming.
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Welke externe harde schijf naar Kies ..... | dariuzthepole | Drives & Removable Media | 5 | 19 Jan 2009 18:32 |
| Help me kiezen voor een geval / PSU alsjeblieft! | Airescape | Cases & Power Supplies | 6 | 27 Jan 2008 01:12 |
| Welke RAM kiezen? | stefmat90 | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | De 2 januari 2008 07:13 |
| Help, wat zou je dan kiezen. | sgtoku | Algemeen Hardware Chat | 1 | 2nd Oct 2007 22:34 |
| Wat hosting kiezen? | inve.tment | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 17 mrt 2007 05:03 |
| Thread Tools | |
| |