![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, ingen kommentarer fra mig i et stykke tid, men fik et spørgsmål til dig? Jeg har mit nye rig og i min lille sigy nok, og jeg er stadig på det indbyggede grafik, var vandrer hvis nogen kunne hjælpe mig med at finde en halv anstændigt grafikkort til at begynde at spille Command og erobre 3: tiberium krige: Kane udgave, på et anstændigt tempo med anstændigt detalje, og også støtte flyvemedicinske glat, jeg kan gøre det i øjeblikket, men C & D er smerteligt så når den bruger indstillingerne det første plukket. også ville alle have mulighed for at vælge et kort, kan også støtte Racer lokomotivfører: Grid, for når jeg får den. ps grund til lægge ud af mit bord, alle PCI-E X16 vil ikke passer ind i, hvis mere end ca 50mm længere derefter på kortet, så ingen Hårtørrere knyttet til udgangen af kortet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare så du ved, hvilken type kort du har brug for, jeg har et ATI HD3850 og den kører C & C3: Kane udgave på fuld (jeg tror, kun 2 eller 4x AA selvom jeg tror, (det er blevet et stykke tid siden jeg har spillet det)) så noget atleast så god som bør bøde. Ikke sikker på Gitter selv.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| først og fremmest, hvor mange penge kan du bruge på denne grafikkort? Har du brug for super fantastiske grafik? hvad vil du gøre ud over at spille disse spil?
| |||
| |||
| Hvor længe er 50mm i inches? |
|
| |||
| |||
| ok tak for linket kulstof, ikke nyttigt for mig, har brug for at vide, hvis kortet er pålidelig og kører cool meste af tiden, og det sidste stykke tid også. takket thingie2, nyttigt at vide, at mindst en kort men næsten en 100 quid er lidt for dyrt, men kunne overveje i fremtiden. computer lineal, jeg formoder, omkring 50 - 75 kan jeg bruge dont know hvis Thats nok til at være i stand til at få et kort, som eventuelt kan spille COD4 så godt og COD5 når det kommer ud, men reallly med race driver: Grid og jeg synes, det dækker COD4 mindst, Thats alle i planen leger på ma pc for øjeblikket, og dont virkelig planen at bruge grafik til noget andet, bortset fra at se albumbilleder i iTunes, men ombord kan gøre det fint, plus bruger Vista Aero, at netop behov en smule op. Bubba for dig 50mm er omkring 1,9685 inchs, som min telefonen fortæller mig, hehe, jeg vil foranstaltning, målt fra det tomme dækker også hvor min SATA er stik. Jeg glemte at nævne tidligere så godt, at min hukommelsesmoduler er næsten lige over mit PCI-E slot, kinda i en nord-eastly retning, så intet tooo bredt om bord i denne retning. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg kan ikke skrive ting baseret på nogle andre vilkårlige liste over kriterier. Hvis de er anbefalede der they're anbefales af den grund.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| den 8800 GT er et temmelig godt kort for omkring $ 100 os, hvilket er 200 euro? |
|
| |||
| |||
| beklager, at jeg bare sige det på google, og det vendte om og sagde fra 85 for 105, gjorde ikke ser hårdt |