vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Auta minua valitsen näytönohjain ....

Reply

Thread Tools
Old 4 lokakuu 2008, 16:29
Jäsen

Default Auta minua valitsen näytönohjain ....

Hei kaverit, ei kommentti minulle aikaa, mutta sai kysymys teille?

Minulla on uusi rig ja sen minun vähän sigy juttu, ja olen edelleen aluksen grafiikkaa, oli vaeltava jos joku voisi auttaa minua löytämään puoli ihmisarvoisen grafiikka kortti aloittaa pelaamisen Command ja Conquer 3: Tiberium Wars: Kane painos, klo kunnollista tahdissa ihmisarvoisen yksityiskohtaisesti, ja myös tukea lentokonemoottorit sujuvasti, voin tehdä sen tällä hetkellä, mutta C & D on tuskallisen, kun se käyttää asetukset se ensin poimittuja.

Lisäksi olisi ketään voida valita kortti, joka voi tukea myös kilpa-ajuri: Ruudukko, kun saan sen.

ps koska lay out minun aluksella, kaikki pci-e x16 ei sovi, jos sen yli noin 50mm enää sitten korttipaikkaan, joten hiustenkuivaajat liitteenä lopussa kortin.
Old 4 lokakuu 2008, 17:13
Rahoittajien ryhmän

http://www.computer-juice.com/forums...station-18844/
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 4 lokakuu 2008, 18:00
Rahoittajien ryhmän

Just niin tiedät millainen kortti tarvitaan, minulla on ATI HD3850 ja se toimii C & C3: Kane painos täydellistä (mielestäni vain 2 tai 4x AA vaikka mielestäni (se on ollut jonkin aikaa, koska olen ollut sitä)) joten mitään atleast yhtä hyvä kuin olisi sakko. Ole varma Grid though.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 4 lokakuu 2008, 18:40
Rahoittajien ryhmän

ennen kaikkea, kuinka paljon rahaa voit käyttää tätä näytönohjain? Tarvitsetteko super hämmästyttävää grafiikkaa? Mitä muuta aiotte tehdä lisäksi pelaavat näitä pelejä?

My System: ubr pelaamista tietokone

Processor (s):
q6600 G0 @ varastossa Jäähtyneeseen ac pakastin
Emolevy:
gigatavu ep45 ds3r
RAM-muisti:
2GB DDR2-800
Graphics Card (s):
4870 1GB
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
160 Gt 7200Rpm ide
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo dvd + /-rw
Asia / PSU:
modded + maalattu tapauksessa w / 1kW Antec
Jäähdytys:
2 120mm tuulettimet 4 80mm tuulettimet ja hdd
Network / Internet:
kaksoiskäyttöä gigatavu lääni
Monitor (t):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 4 lokakuu 2008, 22:25
Rahoittajien ryhmän

Kuinka kauan on 50mm vuonna tuumaa?
Old 5 lokakuu 2008, 00:54
Jäsen

ok kiitos linkkiä hiiltä, ei apua minulle, täytyy tietää, jos kortti on luotettava ja käynnistää jäähtyä suurimman osan ajasta, ja viime hetken liikaa.

kiitos thingie2, hyödyllistä tietää, että ainakin yksi kortti, mutta lähes 100 mälli on hieman liian kallis, mutta voisi harkita tulevaisuudessa.

tietokone hallitsija, i olettaa noin 50 - 75 i voi viettää dont tiedä, thats riitä, on mahdollista saada kortti, joka voi mahdollisesti olla COD4 samoin ja COD5 kun se tulee ulos, mutta reallly kanssa race driver: Grid samoin olen sitä mieltä, että kattaa COD4 ainakin thats all i suunnitelma leikkivät ma kpl, että tällä hetkellä, ja dont todella suunnitelman avulla grafiikka mitään muuta, paitsi katselu albumikuvituksen iTunesissa, mutta laivalla voi tehdä, että sakko, sekä käyttämällä Vista Aero, että juuri tarpeet hieman ylöspäin.

Bubba sinulle 50mm on noin 1,9685 inchs, kuten puhelin kertoo minulle hehe, i mittaa että pituuden alkaen nollanäytteen kattaa liian missä SATA liittimet ovat.

Unohdin mainita aiemmin hyvin, että muistini moduulit ovat lähes suoraan oman PCI-E-korttipaikka kinda on Luoteis-eastly suuntaan, niin mitään tooo laaja: n johtokunnan kohti tätä.
Old 5 lokakuu 2008, 01:49
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by rbscooby View Post
kiitos thingie2, hyödyllistä tietää, että ainakin yksi kortti, mutta lähes 100 mälli on hieman liian kallis, mutta voisi harkita tulevaisuudessa.
Missä olet ollut HAKU? Sain kortin noin £ 50 (tässä on minun korttini), Ja se on Jälkimarkkinoiden cooler niin kestää noin 40C käyttämättömissä ole tarkistanut kuorma temps. Mutta mukaan Carbon n tahmea se ei ole paras arvo pois kortit tällä tasolla, joten voit valita toiset noin samalla tasolla, mutta halvempi.
Old 5 lokakuu 2008, 04:32
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by rbscooby View Post
ok kiitos linkkiä hiiltä, ei apua minulle, täytyy tietää, jos kortti on luotettava ja käynnistää jäähtyä suurimman osan ajasta, ja viime hetken liikaa.
Siksi olen katsonut.

En kirjoita asioita perustuu joitakin muita mielivaltaisia luettelo perusteista. Jos he suositella siellä he suositellaan tästä syystä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Old 5 lokakuu 2008, 09:55
Rahoittajien ryhmän

on 8800 gt on varsin hyvä kortti on noin 100 dollaria meille mikä on 200 euroa?
Old 6 lokakuu 2008, 12:11
Jäsen

Olen pahoillani, että juuri se google ja se kääntyi ympäri ja sanoi 85 liian 105, didnt katsoa kova
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Joka Näytönohjain minun pitäisi valita? jeffhghtn Graphics Cards & Näytöt 2 17 syyskuu 2009 22:12
Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Graphics Cards & Näytöt 9 5th Aug 2009 08:44
Voinko käyttää pci näytönohjain? pete21 Graphics Cards & Näytöt 8 17th Jan 2009 12:57
RIP näytönohjain pete21 Graphics Cards & Näytöt 3 11. marraskuu 2007 16:31
Uusi Graphics Card Kane Graphics Cards & Näytöt 12 26. Jul 2007 13:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.