mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Help mij kiezen voor mijn grafische kaart ....

Reply

Thread Tools
Old 4 okt 2008, 16:29
Lid Fractie

Default Help mij kiezen voor mijn grafische kaart ....

hey guys, geen commentaar van mij in awhile, maar heb een vraag voor u?

Ik heb mijn nieuwe tuig en zijn in mijn kleine sigy thingy, en ik ben nog steeds op de onboard graphics, is wandelend of iemand kan me helpen zoeken naar een half fatsoenlijke grafische kaart om te beginnen met het afspelen van Command and Conquer 3: Tiberium Wars: Kane editie, op een fatsoenlijk tempo met fatsoenlijk detail, en ook luchtvaartgeneeskundig vlot, ik kan doen op het moment, maar C & D is zo pijnlijk als het gebruik van de instellingen het eerste geplukt.

Ook zou iemand kunnen kiezen voor een kaart die kan ook ondersteuning racer bestuurder: Grid, wanneer krijg ik het.

ps te wijten aan de lay-out van mijn bord, een PCI-E X16 passen niet in wanneer haar meer dan ongeveer 50 mm langer dan de kaartsleuf, zodat er geen haardrogers aan het eind van de kaart.
Old 4 okt 2008, 17:13
Donor Groep

http://www.computer-juice.com/forums...station-18844/
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 4 okt 2008, 18:00
Donor Groep

Gewoon, zodat u weet welke kaart je nodig hebt, ik heb een ATI HD3850 en het draait C & C3: Kane Edition op volledige (denk ik, alleen 2 of 4x AA maar ik denk (het is al een tijdje geleden dat ik heb gespeeld)) zo iets ten minste zo goed als zou moeten worden geldboete. Niet zeker over Grid wel.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 4 okt 2008, 18:40
Donor Groep

allereerst hoeveel geld kun je besteden aan deze grafische kaart? heb je nodig super fantastische graphics? wat gaat u doen, naast het afspelen van deze games?

Mijn Systeem: UBR gaming computer

Processor (s):
q6600 G0 @ voorraad gekoeld ac vriesschepen
Moederbord:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Geheugen:
2GB DDR2 800
Graphics Card (s):
4870 1gb
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
160GB 7200rpm ide
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo DVD + /-rw
Case / PSU:
modded + geschilderd geval w / 1kW Antec
Koeling:
2 120mm fans 4 80mm fans en een hdd
Netwerk / Internet:
dual gigabyte lan
Monitor (s):
24 "acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 4 okt 2008, 22:25
Donor Groep

Hoe lang is 50mm in inches?
Old De 5 okt 2008, 00:54
Lid Fractie

ok bedankt voor de link koolstof, niet nuttig voor mij, nodig om te weten of de kaart is betrouwbaar en loopt cool meest van de tijd, en de laatste wijle ook.

dankzij thingie2, nuttig om te weten dat ten minste een kaart, maar bijna een 100 pond is een beetje te duur, maar zou kunnen overwegen in de toekomst.

computer heerser, ik veronderstel dat ongeveer 50 - 75 Ik kan besteden dont weet wanneer dat is genoeg om te kunnen genieten van een kaart die kan eventueel spelen CoD4 zo goed en COD5 als het gaat, maar reallly met Race Driver: Grid en ik denk dat het CoD4 omvat ten minste, thats all i plan spelen op ma pct voor het moment, en dont echt plan met behulp van graphics voor iets anders, afgezien van het bekijken van albumillustraties in iTunes, maar aan boord kan dat prima, plus het gebruik van Vista Aero, dat alleen moet een touch-up.

Bubba voor u 50mm is ongeveer 1.9685 inchs, als mijn telefoon vertelt me hehe, ik zal maatregel die lengte, vanaf de de blanco omvat ook waar mijn SATA-aansluitingen zijn.

Ik vergat te vermelden eerder zo goed, dat mijn geheugen modules zijn vrijwel direct boven mijn PCI-E slot, een beetje in een noord-eastly richting, dus niets tooo breed op het bord richting.
Old De 5 okt 2008, 01:49
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbscooby View Post
dankzij thingie2, nuttig om te weten dat ten minste een kaart, maar bijna een 100 pond is een beetje te duur, maar zou kunnen overwegen in de toekomst.
Waar was je op zoek? Ik heb mijn kaart voor ongeveer £ 50 (hier is mijn kaartje) En heeft een aftermarket koeler dus loopt ongeveer 40C idle, hebben niet gecontroleerd load temps. Maar volgens Carbon plakkerig het is niet de beste waarde van de kaarten op dit niveau, dus je zou willen kiezen anderen ongeveer hetzelfde niveau, maar goedkoper.
Old De 5 okt 2008, 04:32
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbscooby View Post
ok bedankt voor de link koolstof, niet nuttig voor mij, nodig om te weten of de kaart is betrouwbaar en loopt cool meest van de tijd, en de laatste wijle ook.
Welke is de reden waarom ik gekoppeld is.

Ik ben het niet schrijven dingen op basis van een andere willekeurige lijst van criteria. Als ze er aanbevolen ze aanbevolen om die reden.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old De 5 okt 2008, 09:55
Donor Groep

de 8800 GT is een goede kaart voor rond de $ 100 is wat ons die 200 euro?
Old 6 okt 2008, 12:11
Lid Fractie

Sorry dat ik net in Google en het bleek ronde van 85 en zei ook 105, didnt look hard
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Welke grafische kaart moet ik kiezen? jeffhghtn Grafische Kaarten & Monitors 2 17 september 2009 22:12
Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Grafische Kaarten & Monitors 9 De 5 augustus 2009 08:44
Kan ik een PCI grafische kaart? pete21 Grafische Kaarten & Monitors 8 17 Jan 2009 12:57
RIP grafische kaart pete21 Grafische Kaarten & Monitors 3 11 nov 2007 16:31
Nieuwe grafische kaart Kane Grafische Kaarten & Monitors 12 26 jul 2007 13:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.