![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hey guys, geen commentaar van mij in awhile, maar heb een vraag voor u? Ik heb mijn nieuwe tuig en zijn in mijn kleine sigy thingy, en ik ben nog steeds op de onboard graphics, is wandelend of iemand kan me helpen zoeken naar een half fatsoenlijke grafische kaart om te beginnen met het afspelen van Command and Conquer 3: Tiberium Wars: Kane editie, op een fatsoenlijk tempo met fatsoenlijk detail, en ook luchtvaartgeneeskundig vlot, ik kan doen op het moment, maar C & D is zo pijnlijk als het gebruik van de instellingen het eerste geplukt. Ook zou iemand kunnen kiezen voor een kaart die kan ook ondersteuning racer bestuurder: Grid, wanneer krijg ik het. ps te wijten aan de lay-out van mijn bord, een PCI-E X16 passen niet in wanneer haar meer dan ongeveer 50 mm langer dan de kaartsleuf, zodat er geen haardrogers aan het eind van de kaart. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gewoon, zodat u weet welke kaart je nodig hebt, ik heb een ATI HD3850 en het draait C & C3: Kane Edition op volledige (denk ik, alleen 2 of 4x AA maar ik denk (het is al een tijdje geleden dat ik heb gespeeld)) zo iets ten minste zo goed als zou moeten worden geldboete. Niet zeker over Grid wel.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| allereerst hoeveel geld kun je besteden aan deze grafische kaart? heb je nodig super fantastische graphics? wat gaat u doen, naast het afspelen van deze games?
| |||
| |||
| Hoe lang is 50mm in inches? |
|
| |||
| |||
| ok bedankt voor de link koolstof, niet nuttig voor mij, nodig om te weten of de kaart is betrouwbaar en loopt cool meest van de tijd, en de laatste wijle ook. dankzij thingie2, nuttig om te weten dat ten minste een kaart, maar bijna een 100 pond is een beetje te duur, maar zou kunnen overwegen in de toekomst. computer heerser, ik veronderstel dat ongeveer 50 - 75 Ik kan besteden dont weet wanneer dat is genoeg om te kunnen genieten van een kaart die kan eventueel spelen CoD4 zo goed en COD5 als het gaat, maar reallly met Race Driver: Grid en ik denk dat het CoD4 omvat ten minste, thats all i plan spelen op ma pct voor het moment, en dont echt plan met behulp van graphics voor iets anders, afgezien van het bekijken van albumillustraties in iTunes, maar aan boord kan dat prima, plus het gebruik van Vista Aero, dat alleen moet een touch-up. Bubba voor u 50mm is ongeveer 1.9685 inchs, als mijn telefoon vertelt me hehe, ik zal maatregel die lengte, vanaf de de blanco omvat ook waar mijn SATA-aansluitingen zijn. Ik vergat te vermelden eerder zo goed, dat mijn geheugen modules zijn vrijwel direct boven mijn PCI-E slot, een beetje in een noord-eastly richting, dus niets tooo breed op het bord richting. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik ben het niet schrijven dingen op basis van een andere willekeurige lijst van criteria. Als ze er aanbevolen ze aanbevolen om die reden.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| de 8800 GT is een goede kaart voor rond de $ 100 is wat ons die 200 euro? |
|
| |||
| |||
| Sorry dat ik net in Google en het bleek ronde van 85 en zei ook 105, didnt look hard |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Welke grafische kaart moet ik kiezen? | jeffhghtn | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 17 september 2009 22:12 |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Kan ik een PCI grafische kaart? | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 17 Jan 2009 12:57 |
| RIP grafische kaart | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Nieuwe grafische kaart | Kane | Grafische Kaarten & Monitors | 12 | 26 jul 2007 13:44 |
| Thread Tools | |
| |