![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, ingen kommentar fra meg på en stund, men har et spørsmål til deg? Jeg har fått ny rigg og i min lille sigy thingy, og jeg er fortsatt på onboard grafikk, var vandrende hvis noen kunne hjelpe meg å finne en halv anstendig grafikkort for å starte avspillingen Kommando og hersk 3: tiberium wars: Kane Edition på en anstendig tritt med anstendig detalj, og skal også støtte Aero greit, jeg kan gjøre det i øyeblikket, men C & D er smertelig så når det bruker innstillingene først plukket. også ville noen kunne velge et kort som kan støtter også føreren Driver: Grid, for når jeg får det. ps grunn til lå utenfor mitt bord, alle PCI-E x16 vil ikke passe på om mer enn rundt 50mm lenger så kortsporet, så no hair dryers festet til enden av kortet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare så du vet hva slags kort du trenger, jeg har et ATI HD3850 og kjører C & C3: Kane Edition på full (jeg tror det bare 2 eller 4x AA men jeg tror (det har gått en stund siden jeg har spilt det)) så noe atleast så godt som det skal være fine. Ikke sikker på om Rutenett skjønt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| først og fremst hvor mye penger kan du bruke på denne grafikkort? Trenger du super grafikk? Hva annet skal du gjøre foruten å spille disse spillene?
| |||
| |||
| Hvor lenge er 50mm i inches? |
|
| |||
| |||
| ok takk for koblingen karbon, ikke nyttig for meg, trenger å vite om kortet er pålitelig og kjører cool mesteparten av tiden, og siste stund også. takket thingie2, nyttig å vite at minst ett kort, men nesten 100 pund er litt dyrt, men kan vurdere i fremtiden. datamaskin linjal, antar jeg ca 50 - 75 jeg kan bruke dont vite hvis dvs nok til å kunne få et kort som kunne spille COD4 så vel og COD5 når det kommer ut, men reallly med rase Driver: Grid og jeg tror det dekker COD4 minst, dvs alle i planen spille på ma PC for øyeblikket, og dont egentlig tenkt å bruke grafikk for noe annet, bortsett fra å vise albumbilder i iTunes, men om bord kan gjøre det bra, pluss bruker Vista Aero, som kun trenger en anelse opp. Bubba for 50mm er rundt 1,9685 inchs som telefonen min forteller meg hehe, jeg vil tiltak som lengde, fra den tomme dekker også hvor mine SATA-kontaktene er. Jeg glemte å nevne tidligere også, at mitt minne moduler er nesten rett ovenfor mitt PCI-E slot, ganske i en nord-eastly retning, slik at ingenting tooo bredt på brettet mot dette. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg kan ikke skrive ting basert på noen annen tilfeldig liste med kriterier. Hvis de anbefalte det de er anbefalt av den grunn.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| i 8800 GT er et ganske bra kort for rundt $ 100 oss som er det 200 euro? |
|
| |||
| |||
| Beklager at jeg bare sette den i Google, og det viste rundt, og sa fra 85 for 105, didnt titt hardt |